maddddd Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei, jeg lurer på om den jenta som jeg hadde sex med i går kan være gravid? Vi hadde bare sex i ca 2min, og jeg tror ikke jeg fikk utløsning..jeg merket iallefall ingenting..HJELP Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 De kan be hun ta en angrepille før det er forsent. Eller så vil jo en test avsløre det men ikke enda. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 selv om du ikke fikk orgasme/utløsning kan det alikevel ha kommet ut noen sjømenn... og selv da er det ikke sikkert hun blir gravid. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) vel, sjangsen er jo der hvis alle forhold er riktig.. Jeg har ikke mye peiling på slikt, men angrepille er vel forsent nå tror jeg? (er vel et vist antall timer du kan vente før de ikke har effekt). Eneste valg er vel å vente slik at dere får tatt prøve, og det tar vel en uke eller to før dere kan.. [EDIT] Ser her at det er 3 døgn som er fristen for angrepille, så det er nok den beste løsningen for å være sikker ^_^ Endret 1. mai 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 såvidt jeg vet må en angrepille tas innen 72 timer.... etter det er det for sent med den. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Angrepillen kan tas opptil 72 timer etter samleie (tror jeg). Ikke for sent enda iallfall! Edit: Litt sein der ja Endret 1. mai 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er selfølgelig en liten sjangse for det men taen test for å være sikker Lenke til kommentar
maddddd Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 men viss hun ikke har mensen, kan hun bli gravid da? Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 vel, sjangsen er jo der hvis alle forhold er riktig.. Jeg har ikke mye peiling på slikt, men angrepille er vel forsent nå tror jeg? (er vel et vist antall timer du kan vente før de ikke har effekt). Eneste valg er vel å vente slik at dere får tatt prøve, og det tar vel en uke eller to før dere kan.. [EDIT] Ser her at det er 3 døgn som er fristen for angrepille, så det er nok den beste løsningen for å være sikker ^_^ 8511989[/snapback] Så lenge det var i går, er det ikke for sent å ta angrepille. Det er nok det smarteste uansett. Angrepillen må taes innen 72 timer etter samleie, og jo lenger dere venter, desto større er sjansen for å bli gravid. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 men viss hun ikke har mensen, kan hun bli gravid da? 8512008[/snapback] JA, det finnes ikke noe som heter sikre dager. Har dere hatt ubeskyttet sex kan hun bli gravid. Lenke til kommentar
maddddd Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 men viss hun ikke har mensen, kan hun bli gravid da? 8512008[/snapback] JA, det finnes ikke noe som heter sikre dager. Har dere hatt ubeskyttet sex kan hun bli gravid. 8512037[/snapback] hva tror dere sjangsen er for at hun blir gravid? Ingen som kan hjelpe meg??= Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 men viss hun ikke har mensen, kan hun bli gravid da? 8512008[/snapback] JA, det finnes ikke noe som heter sikre dager. Har dere hatt ubeskyttet sex kan hun bli gravid. 8512037[/snapback] hva tror dere sjangsen er for at hun blir gravid? 8512061[/snapback] stor nok til at det er dumt å ta sjansjen. Be henne ta en angrepille så blir sjansjen mindre og du kan slappe av Lenke til kommentar
maddddd Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) men viss hun ikke har mensen, kan hun bli gravid da? 8512008[/snapback] JA, det finnes ikke noe som heter sikre dager. Har dere hatt ubeskyttet sex kan hun bli gravid. 8512037[/snapback] hva tror dere sjangsen er for at hun blir gravid? 8512061[/snapback] stor nok til at det er dumt å ta sjansjen. Be henne ta en angrepille så blir sjansjen mindre og du kan slappe av 8512129[/snapback] Hvor skal hun få tak i det på 1.mai? Endret 1. mai 2007 av maddddd Lenke til kommentar
Spashley_c Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 men viss hun ikke har mensen, kan hun bli gravid da? 8512008[/snapback] JA, det finnes ikke noe som heter sikre dager. Har dere hatt ubeskyttet sex kan hun bli gravid. 8512037[/snapback] hva tror dere sjangsen er for at hun blir gravid? 8512061[/snapback] stor nok til at det er dumt å ta sjansjen. Be henne ta en angrepille så blir sjansjen mindre og du kan slappe av 8512129[/snapback] Hvor skal hun få tak i det på 1.mai? 8512141[/snapback] Hun kan jo kjøpe det i mårra og da. Har ikke gått 72 timer enda da, har det? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 I verste fall har de slikt på legevakta. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei, jeg lurer på om den jenta som jeg hadde sex med i går kan være gravid?Vi hadde bare sex i ca 2min, og jeg tror ikke jeg fikk utløsning..jeg merket iallefall ingenting..HJELP 8511972[/snapback] Hvorfor tror du hun er gravid egentlig? Og hvorfor brukte dere ikke beskyttelse ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Man er jo to om dette. Du får kjøpe angrepille til henne da vet du, hvis du er så bekymra. Er hun bekymra da? Lenke til kommentar
Digitalsitron Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Oy femenist her og... Men unsett så vil jeg si deg at det er en veldig liten skjanse for at hun ble gravid, det kommer litt an på hvor hun er i sylkussen, men skjansen for å bli gravid kommer aldri over 15%. Dette gjelder 1 dag før den 14dagen i syklusen til 1 dag etter. Bortsett fra de dagene er skjansen under 10% så det er ingen grunn til å gå av skaftet. Det er jo selfølgelig lurt å ta en angrepille vis det er murlig. Vis ikke må du vente til hun skal ha mens og vis den ikke kommer kan du ta en graviditetstest en uke etter forvnetet mens. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Oy femenist her og... Men unsett så vil jeg si deg at det er en veldig liten skjanse for at hun ble gravid, det kommer litt an på hvor hun er i sylkussen, men skjansen for å bli gravid kommer aldri over 15%. Dette gjelder 1 dag før den 14dagen i syklusen til 1 dag etter. Bortsett fra de dagene er skjansen under 10% så det er ingen grunn til å gå av skaftet. Det er jo selfølgelig lurt å ta en angrepille vis det er murlig. Vis ikke må du vente til hun skal ha mens og vis den ikke kommer kan du ta en graviditetstest en uke etter forvnetet mens. 8513977[/snapback] Så det du seier er at det er berre 15% sjanse for å bli gravid når ein har samleie i 1 dag før og ein dag etter "høgperioden"? Og utanom er det under 10%? Det eg lurer på er kvar den 15% kjem frå? Klinisk forskning eller myte? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 trådstarter har fått svar på spørsmålene sine flere ganger iløpet av tråden og derfor låses tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg