Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommer ikke inn på Hamachi med linksys-router

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg og en kompis har spilt FM over hamachi i lange stunder nå, men så kjøpte vi ny router etter at en andre begynte å streike. Den nye routeren heter Linksys Wrt54gl. Nå kommer jeg rett og slett ikke inn på hamachi lenger! Står og kobler til lenge, og av og til kommer feilmeldingen: Failed to connect to the mediation server ssl-28.hamachi.cc

Jeg har prøvd portforwarding..var vel helst etter det at den nevnte feilmeldingen kom. Trådløse nettet funker for øvrig fint. Jeg har også prøvd å laste ned hamachi på nytt, uten at det hjalp.

Noen som har peiling på hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg og en kompis har spilt FM over hamachi i lange stunder nå, men så kjøpte vi ny router etter at en andre begynte å streike. Den nye routeren heter Linksys Wrt54gl. Nå kommer jeg rett og slett ikke inn på hamachi lenger! Står og kobler til lenge, og av og til kommer feilmeldingen: Failed to connect to the mediation server ssl-28.hamachi.cc

Jeg har prøvd portforwarding..var vel helst etter det at den nevnte feilmeldingen kom. Trådløse nettet funker for øvrig fint. Jeg har også prøvd å laste ned hamachi på nytt, uten at det hjalp.

Noen som har peiling på hva problemet kan være?

8511867[/snapback]

Hamachi servern er nede for alle.

Lenke til kommentar

her er svaret til problemet ditt:

Hamachi is currently experiencing server issues.

Our development team is working as fast as possible to fix the situation, as our main priority is ensuring the stability of the Hamachi system. We will advise once the maintenence is complete.

Thank you for your patience.

LES ALT FRA DETTE FORUMET

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...