Carisma'03 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Denne skal visst være en av de beste når det kommer til lydkvalitet: Clarion. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 aner ikke, les mer her: http://www.diymobileaudio.com/forum/product-selection-comparisons/63110-eclipse-cd7200mkii-vs-pioneer-deh-p800prs-vs-alpine-cda9887.html Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Denne skal visst være en av de beste når det kommer til lydkvalitet: Clarion. Også temmelig uaktuell, 720 USD med frakt blir nesten dobbelt så mye som Eclipse 7200. I tillegg krever kjøper minimum 10 feedbacks noe jeg ikke har. Ser jo nå at det er en fra BSF som selger den spilleren Uansett blir den ganske dyr, 6 dager igjen og allerede 660 USD for den. 400 USD for Eclipse 7200 er kanskje ikke så ille likevel. Bare 150 dollar opp fra CD 5030, som har vesentlig færre funksjoner. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Kjøpt deg P88RS2 nå Dammed? hehe... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Bilradiospesialisten selger Pioneer DEH-P88RS II for 2990kr nå. Link Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 ja jeg vet. Er det et bra kjøp? Utseende er jo stilrent, men kjedelig. Funksjonene er vel på plass. Hørt at Pioneer har slitt mye med sprengte RCA utganger, stemmer dette? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Spilleren skal være et ganske trygt valg, spiller av det meste, og kan utvides så den klarer mer (styre ipod fra spilleren, blåtann osv). Den har skikkelige delefiltre og tidskorreksjon. Ikke hørt noe om mange med sprengte utganger. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Nettopp det liker jeg ikke med Pioneer, hvis man skal ha USB og blåtann i tillegg, koster det over 3 tusen ekstra. Hos en del andre er det innebygd i spilleren. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Jeg gjorde det gitt. Får den til Lørdag. Sender min US modell P88RS tilbake siden jeg fikk feil spiller. Er ikke stor forskjell mellom dem, men nå får jeg norsk radio del og norsk garanti, og det er verdt 500kr ekstra. Kjøp usb og evt BT enhet på ebay, det funker fint med norske spillere. Pioneer sit brukergrensesnitt er mye bedre enn Alpine, Blaupunkt og Clarion sine syns jeg. Endret 18. mars 2010 av Dammed Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 The big choice, skal / skal ikke... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nettopp det liker jeg ikke med Pioneer, hvis man skal ha USB og blåtann i tillegg, koster det over 3 tusen ekstra. Hos en del andre er det innebygd i spilleren. Sånn er det nok desverre med de fleste merkene nå. Men som nevnt så er ebay greit der Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nei faen, da bestilte jeg en. Var vel ikke så mye å lure på egentlig. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fikk min i går og den blir montert senere i dag. Den er ikke bare litt fin. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fikk min i går og den blir montert senere i dag. Den er ikke bare litt fin. Niiice Sleng ut et bilde da hvis det passer seg. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Grattis Bilder hadde vært alright ja. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hvor fikk du tak i 9880`n da Simen, og hva kostet den? Er det 3 utganger på den? Har vel mulighet for å kjøre aktivt frontsett også nå da. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Da har jeg mottatt min RSII også Utseende er meget stilrent, og alt oser av kvalitet. Dette blir snacks. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) ja den er veldig nice, eneste som er elendig er USB opplegget med USB modulen. Veldig tungtvint, er ikke mulighet for å bla gjennom mapper uten å stoppe musikken, er litt som gamle MP3 spillere. (Creative Muvo TX o.l.) Bilde av min installert: I hulrommet under skal jeg ha en bryter som kommer til å skille batteribanken bak med batteriet foran og to Stinger voltmålere som skal måle spenningen på batteribanken bak og batteriet foran. Det metallet man ser på siden av spilleren skal jeg prøve å skjule, hvis det er ikke mulig så skal jeg pensle det med sort lakk. edit: Her er den jeg fikk fra USA, det er den forrige versjonen P88RS: Endret 23. mars 2010 av Dammed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå