Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Blaupunkt Bremen MP76 vs. Pioneer DEH-P88RS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne skal visst være en av de beste når det kommer til lydkvalitet: Clarion.

Også temmelig uaktuell, 720 USD med frakt blir nesten dobbelt så mye som Eclipse 7200. I tillegg krever kjøper minimum 10 feedbacks noe jeg ikke har. Ser jo nå at det er en fra BSF som selger den spilleren ;) Uansett blir den ganske dyr, 6 dager igjen og allerede 660 USD for den. 

400 USD for Eclipse 7200 er kanskje ikke så ille likevel. Bare 150 dollar opp fra CD 5030, som har vesentlig færre funksjoner. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg gjorde det gitt. Får den til Lørdag. :)

Sender min US modell P88RS tilbake siden jeg fikk feil spiller. Er ikke stor forskjell mellom dem, men nå får jeg norsk radio del og norsk garanti, og det er verdt 500kr ekstra. :)

Kjøp usb og evt BT enhet på ebay, det funker fint med norske spillere. Pioneer sit brukergrensesnitt er mye bedre enn Alpine, Blaupunkt og Clarion sine syns jeg.

Endret av Dammed
Lenke til kommentar

ja den er veldig nice, eneste som er elendig er USB opplegget med USB modulen. Veldig tungtvint, er ikke mulighet for å bla gjennom mapper uten å stoppe musikken, er litt som gamle MP3 spillere. (Creative Muvo TX o.l.)

Bilde av min installert:

IMGP0274.jpg

I hulrommet under skal jeg ha en bryter som kommer til å skille batteribanken bak med batteriet foran og to Stinger voltmålere som skal måle spenningen på batteribanken bak og batteriet foran.

Det metallet man ser på siden av spilleren skal jeg prøve å skjule, hvis det er ikke mulig så skal jeg pensle det med sort lakk.

edit:

Her er den jeg fikk fra USA, det er den forrige versjonen P88RS:

IMGP0267.jpg

Endret av Dammed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...