Dammed Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 den kommer forhåpentligvis til uka. Så jeg vet ikke ennå. Men blir sikkert veldig bra lyd. Bilde av den amerikanske varianten: Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Haha, nei det er ikke det Men jeg hadde ikke brydd meg om å virke litt desperat hvis jeg kunne fått den spilleren der til 2-3000 kr. - den er jo egentlig MYE dyrere. Er du fornøyd med din, Dammed? God lydkvalitet og bra funksjoner/lydinnstillinger? Hehe, sjekk annonsen nå... Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Haha, nei det er ikke det Men jeg hadde ikke brydd meg om å virke litt desperat hvis jeg kunne fått den spilleren der til 2-3000 kr. - den er jo egentlig MYE dyrere. Er du fornøyd med din, Dammed? God lydkvalitet og bra funksjoner/lydinnstillinger? Hehe, sjekk annonsen nå... Ok? Var det deg? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Letingen fortsetter... Hadde avtalt å møte han kisen i går, men ringte og ringte og fikk ikke tak i han. Hadde en avtale med han, og ringte 4 ganger på under en time. Har fortsatt ikke hørt et kvekk fra han. Fy faen hvor useriøs er det mulig å bli. Forbanna irriterende. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 kanskje han har glemt mobilen, hvem vet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 kanskje han har glemt mobilen, hvem vet. I dagens samfunn, hvem glemmer mobilen egentlig? Jaja samme kan det være. Kan beholde den jævla spilleren for min del. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 hehe ene kameraten min faktisk. Han hadde glemt hodet sitt hvis det ikke var fastmontert. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hehe. Andre forslag til spillere? Har begynt å titte på ebay også, ganske bra utvalg der egentlig. Sikler litt på Alpine 9855, men den er veldig gammel da. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hehe. Andre forslag til spillere? Har begynt å titte på ebay også, ganske bra utvalg der egentlig. Sikler litt på Alpine 9855, men den er veldig gammel da. Samma det vel? Det er jo flere Alpine- og Pioneer-spillere som er "klassikere" med veldig god lydkvalitet? Men du er kanskje ute etter en med mange funksjoner? Personlig har jeg litt lyst på Alpine 9880r eller 9886r. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Her har du bra spillere med forskjellige egenskaper som de har som er bedre enn "naboen" og noen som jeg ikke husker helt egenskapene på. Men velgr du en av disse så vil du få en veldig bra spiller uansett. Alpine 9887, best på ipod Eclipse Eclipse CD7200MKII, best på SQ Pioneer DEH-P800PRS, best design og har en bra blanding av SQ og brukervennlighet. Clarion DXZ785USB, aner ikke, lest at den er ganske bra. McIntosh MX406, samma som over, ganske dyr da Pioneer DEX-P99RS, samme som over, ganske så dyr. Denon Z1 Nakamichi CD400 Blaupunkt Bremen som du har nevnt +++++ Søk "SQ Headunit" på google så finner du masse forum tråder om hvilke cd spillere eer best på lyd kvalitet. En del av disse har ikke nye finesser som usb port o.l. men det kan du finne ut av selv, google er din venn. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er nesten besmtemt på at jeg skal ha meg en Alpine 9853 eller 9855 nå. Ligger flere ulike av de ute på markedet, men hva er egentlig hovedforskjellen på disse to? Begge har vel touchstripe, motorisert front og aktiv deling, men hva mer skiller det? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Forresten, når man kjøper en spiller fra statene, er denne laget for annet radioband enn her hjemme? At den ikke vil virke på området 87.5 til 108 MHz ? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 US radio tar kun oddetalls stasjoner, mens eu radio tar begge deler. Jeg tror at Asiatisk spiller tar begge deler. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ganske dumt siden de fleste Alpine blir solgt fra statene. Må nesten ha fungerende radio, kjedelig å være uten det. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 syns ikke det jeg, radio har som regel bare elendige sanger eller så er det masse pissprat. Jeg betalte 50% for min spiller av hva det koster for en i Norge, jeg angrer ikke for å si det slik. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kjøpt P800PRS på sonic? Har begynt å titte litt der selv nå, mye bra til en meget god pris ser det ut til. Både HU, amps, batteri og høyttalere. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 nei kjøpte det fra en butikk som Techronics.com jeg anbefaler ikke dem. Tok lang tid før dem sendte og jeg fikk den gamle modellen, P880PRS. http://www.sonicelectronix.com/item_6822_Pioneer+Premier+DEH-P880PRS.html Ikke stor forskjell, men allikevel surt. Eneste forskjellen er utseende og kobber chassis. Så er ingen forskjell i grunn, men den nye er mye penere. P880PRS og P800PRS kommer ikke på lager da de er kuttet ut. Det skal kanskje komme en ny modell som skal overta, men det e rikke sikkert. Du får tak i P800PRS her: http://www.woofersetc.com/p6464/DEHP800PRS--Pioneer-Premier-CD-Receiver-with-High-Quality-Audio.htm Veldig bra butikk med masse varer, men de koster som regel mer enn hos sonic. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 550 dollar blir i meste laget for en HU. Har drevet og bydd en del på noen 9855 men sluttprisen blir som regel ganske høy på dem. Hva med en CD5030 til 220 dollar, brukbar vare eller søppel? Mangler jo endel såklart, mest åpenbare er vel motorisert front. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 9887 er vel P800PRS sin konkurrent fra Alpine. Og den får du for 320ish $ fra sonic. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Så du mener at Alpine slår Eclipse any day? Står skrevet litt begge deler om akkurat det rundt omkring ser jeg. Er denne jeg har sett på: http://a248.e.akamai.net/pix.crutchfield.com/products/2009/04/099/x099cd5030-o_mt1.jpeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå