CastorFiber Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Audacity er det dårligste lydred.-programmet jeg noengang har prøvd. Anbefaler på ingen måte å gå til innkjøp av det. 8516329[/snapback] Vel, det trenger du vel ikke å gå til innkjøp av heller, så lenge det er aldeles gratis! Jeg er enig i at for eksempel Sony Sound Forge eller Adobe Audition er noe mer gjennomførte, men det er da også dyre programmer, beregnet på profesjonelle. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Audacity er det dårligste lydred.-programmet jeg noengang har prøvd. Anbefaler på ingen måte å gå til innkjøp av det. 8516329[/snapback] det koster ikke noe. det funker til å ta opp audio. tenker ikke på at det er et bra lydredigerings software. Jeg har aldri prøvd reason selv, men hørt utrolig mye bra om det. Det skal visst være det beste til elektronisk musikk i følge mange. Problemet er jo som sagt at du ikke kan ta opp egen musikk med det. Dersom du ikke har behov for det er vel Reason det beste valget. Hvis du trenger å ta opp bare en gang innimellom kan du jo bruke et gratisprogram, så hiver du det inn i Reason etterpå. jess. koster jo mer enn fl og så pris har jo en del å si det. litt vrien å bruke reason men det kommer lett etter å ha brukt det litt og slik er det vel med de fleste software. syns det er best å spare til reason enn å gå for fl. skjekk ut de videoene som jeg likna til for reason Endret 2. mai 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg er enig i at for eksempel Sony Sound Forge eller Adobe Audition er noe mer gjennomførte, men det er da også dyre programmer, beregnet på profesjonelle. 8518024[/snapback] Adobe audition er vel ganske rimelig i DAW sammenheng? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 syns adobe audition er ganske grei. funker ganske bra til å ta opp audio og editere og slikt Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg brukte det den gang det het cool edit og fram til det skiftet navn til adobe audition, funket greit det. Enkelt å bruke og gir mye for pengene. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg brukte det den gang det het cool edit og fram til det skiftet navn til adobe audition, funket greit det. Enkelt å bruke og gir mye for pengene. 8518886[/snapback] brukte det da det het cool edit men har ikke testet det så mye etter at det fikk navnet adobe audition. har sonar og er vant med det så gjør alt der av editeringer og vocal opptak Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 du kan jo prøve reason da, litt vansklig med veldig bra Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg anbefaler FL Studio. Det er utrolig bra å bruke syns jeg, og med gode trommelyder og plugin instrumenter har du alt du trenger. Ja, profesjonelle folk innenfor sjangeren bruker det også. Men resultatene deres kommer av år med prøving, feiling og talent Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg anbefaler FL Studio. Det er utrolig bra å bruke syns jeg, og med gode trommelyder og plugin instrumenter har du alt du trenger. Ja, profesjonelle folk innenfor sjangeren bruker det også. Men resultatene deres kommer av år med prøving, feiling og talent 8523488[/snapback] Akkurat det med trommelydene kan vel diskuteres, men lett å bruke er det ja. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er da viktig med gode trommelyder? Altså beats og samples, om man skal dra inn engelsksjargongen. Det er da ikke noe morsomt å jobbe med dårlige lyder..? Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er da viktig med gode trommelyder? Altså beats og samples, om man skal dra inn engelsksjargongen. Det er da ikke noe morsomt å jobbe med dårlige lyder..? 8528273[/snapback] Det har jeg da heller aldri sagt... Mente bare at jeg ikke synest trommelydene i FL er mye å skryte av. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 fl er en grei sequencer. funker den. men alt av lyder som medfølger syns jeg er en stor feil av IL. de er ikke bra og utrolig lite valg. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg tror du kan få en del ut av det hvis du er dyktig til å skru... Med tanke på hvor mange plugins osv som låter meget bra "out of the box" så er det nok uinteressant for mange å bruke tid og energ på å lære seg... Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det er da viktig med gode trommelyder? Altså beats og samples, om man skal dra inn engelsksjargongen. Det er da ikke noe morsomt å jobbe med dårlige lyder..? 8528273[/snapback] Det har jeg da heller aldri sagt... Mente bare at jeg ikke synest trommelydene i FL er mye å skryte av. 8528328[/snapback] Jeg mente selvsagt eksterne trommelyder og plugins Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) eg synes guitar pro fungerer fett, har skrevet inn mykje der. men da må du kunne spele gitar og lese tablaturer. om ikkje er fruity loops studie eit veldig populert for techno osv. samme program som gauken i basshunter bruker EDIT:leif Endret 15. mai 2007 av xersess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå