Frustrert Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg har hatt denne musa (intelli 1.1) i nesten et halvt år og jeg har ikke hatt noen problemer, men nå i det siste har jeg slitt med at den ikke "oppdaterer". Den stopper opp å hakker. Jeg tenkte først det var laseren som var gåend, men det skjer bare i spill og harde applikasjoner. Det virker som nesten som det er cpu`en sin feil eller noe lignende. Noen som har opplevd noe lignende eller vet hva som er feilen?? Jeg har byttet mellol både usb og den gamle muse porten som jeg ikke husker i farta for det er skikkelig sent og jeg er trøtt.. btw jeg har nettopp gått til anskaffelse av en FunC musmatte, men jeg har aldri hørt om noen som har hatt problemer med den og hvis jeg ikke husker helt feil, fikk jeg problemene før musmatta xp1800 512 ddr ram Geforce 4 epox 8kha+ intell 1.1 + func Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Har du sjekket om det ligger noe støv eller slikt på laseren. Kansje du bør prøve å rense denne med en q-tip eller noe sånt. Lenke til kommentar
moft Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 bortsett fra at det ikke er no laser der ... så kan du plukke den istykker og rense alle delene , det er noen plast-kanaler og ei plast linse som kan ha dritt mellom seg og DCC Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg har hatt denne musa (intelli 1.1) i nesten et halvt år og jeg har ikke hatt noen problemer, men nå i det siste har jeg slitt med at den ikke "oppdaterer". Den stopper opp å hakker. Jeg tenkte først det var laseren som var gåend, men det skjer bare i spill og harde applikasjoner. Det virker som nesten som det er cpu`en sin feil eller noe lignende. Noen som har opplevd noe lignende eller vet hva som er feilen?? Jeg har byttet mellol både usb og den gamle muse porten som jeg ikke husker i farta for det er skikkelig sent og jeg er trøtt.. btw jeg har nettopp gått til anskaffelse av en FunC musmatte, men jeg har aldri hørt om noen som har hatt problemer med den og hvis jeg ikke husker helt feil, fikk jeg problemene før musmatta xp1800 512 ddr ram Geforce 4 epox 8kha+ intell 1.1 + func Tror ikke det skal være noen problemer med fUnc og den musa. Hvilken tilkobling bruker du ? Hvis du bruker USB kan det kanskje være at hovedkortet eller andre deler ikke helt klarer å behandle signalet ? Men selvfølgelig kan det også være musa som bugger litt, en liten rens hadde sikkert ikke gjort noe.. Lykke til Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg har teste både usb og gamle porten som jeg aldri husker hva heter :wink: og den oppfører seg likens i begge to. Men jeg har renset den og det var ikke det. For det skjer bare når cpu blir sterkt belasted slik som under spill. men men takk for all hjelp uansett og ha en god Jul Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 btw porten jeg aldri husker hva heter er nemlig ps2 finaly! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 playstation 2 porten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå