Gå til innhold

Ny Gitar: Signatur eller ikke?


Anbefalte innlegg

lurer på om noen har erfaring med Epiphone G-400 Tony Iommi. Lest mye bra om den og synes nå heller ikke Tony er en så værst kar..men jeg vil fortsatt ikke batale ekstra bare for navnet hans..vil jeg ende opp med å gjøre det..finnes det f.eks bedre gitarer rundt samme pris. Gibson Epiphone er hva jeg foretrekker men åpen for andre forslag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal sjekke ut strengene..takk for tipset

 

Jeg har bare en roland cube30 men skal vel bruke hva jeg tror er en Marshall AVT100X tel å spelle inn fra

8512544[/snapback]

 

Det anbefaler jeg absoulutt ikke. Marshall er ikke akkurat metal-forsterker nr. 1. Som nybegynner er Cuben flott, du kan eventuelt gå over til en Peavey Bandit (rundt 3000,-) som blir anbefalt fra alle hold til din sjanger. Jeg gjorde den store feilen av å kjøpe en Marshall til metalspilling, og det slo helt feil.

Lenke til kommentar
Marshall er ikkje akkurat Marshall uansett. Men enig. AVT er ikkje akkurat verdas beste amp, men eg tør å stå fast på at den fortsatt slår Peavey Bandit.

8514218[/snapback]

 

Til metal mener de ALLER fleste at Peavey slår Marshall. Men det er egentlig ganske dumt å diskutere det, ettersom det er uendelig med forskjellige smaker for dette. Jeg kan ikke si hva som er best til noe, men de fleste vil absolutt anbefale Peavey-ampen fremfor Marshallen.

Lenke til kommentar

Uff... Forskjellige Marshalls låter VELDIG forskjellig. Og dei som anbefalar Peavey til metal tenker vel helst på 5150. Bandit er ein håplaust dårleg forsterkar, AVT er heilt ok, men ikkje kjempe.

 

Men greit. Den diskusjonen kan vi ta ein annan gong.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Uff... Forskjellige Marshalls låter VELDIG forskjellig. Og dei som anbefalar Peavey til metal tenker vel helst på 5150. Bandit er ein håplaust dårleg forsterkar, AVT er heilt ok, men ikkje kjempe.

 

Men greit. Den diskusjonen kan vi ta ein annan gong.

8516942[/snapback]

 

Bandit er kanskje en håpløst dårlig forsterker for deg. Du er sikkert dritgod på gitar, og har dermed beveget deg videre fra den slags forsterkere. Man kan ikke si at en forsterker med så god omtale er "håplaust dårleg".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...