Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Har noen spm. ang. teorien til moped!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg kjørt konstant i hele helga... nå er jeg nesten lei  :cry:  :ph34r:

8548185[/snapback]

Velkommen til klubben - begynn å se etter noe skikkelig trim.

8548196[/snapback]

Ja, må nesten det! Trodde ikke at jeg skulle bli lei så fort! Har leovince eff.annlegg på... Men 80+ er for sakte ass...

Lenke til kommentar

Er sant det, når jeg kjørte orginalt var det gørr, jeg gadd ikke å kjøre mer etter en uke etter jeg fikk sertet. Så tok jeg plomba og gleden økte kraftig. Nå er jeg mer interisert.

Men jeg gidder ikke å bruke mye penger på trim, jeg sparer til mellom-klassen (MC) når jeg blir 18. Da skal jeg ha en Yamaha R6 600ccm. ;)

Lenke til kommentar
Er sant det, når jeg kjørte orginalt var det gørr, jeg gadd ikke å kjøre mer etter en uke etter jeg fikk sertet. Så tok jeg plomba og gleden økte kraftig. Nå er jeg mer interisert.

Men jeg gidder ikke å bruke mye penger på trim, jeg sparer til mellom-klassen (MC) når jeg blir 18. Da skal jeg ha en Yamaha R6 600ccm.  ;)

8549149[/snapback]

Ja det er nettopp det der! Nå vil man jo bare leke seg å komme seg fra A til B , men jeg tenker også på å spare litt til bil . De to årene her går sikkert fort...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Da burde det ikke være noe problem, for den var lett.. :p Men er vel ikke så teite spørresmål på den virkelige?

"kan være lurt å kjøre med joggesko"

"Kan være lurt å ta av seg hjelmen om det blir vartm"

og sånt, var liksom så teit mange av de.. ^^

8659336[/snapback]

Haha, du vil bli overasket.

Lenke til kommentar

Det er jo bare å tenke logisk. Les gjennom boka en eller to ganger, så tenk logisk når du sitter der oppe. Da skal alt gå bra. Jeg kom gjennom både mopedteorien og bilteorien med to feil. Og jeg hadde ikke lest noe særliug til bilteorien, bare tok med meg det jeg kunne fra før av etter mopedteorien. :)

Lenke til kommentar
Da burde det ikke være noe problem, for den var lett.. :p Men er vel ikke så teite spørresmål på den virkelige?

"kan være lurt å kjøre med joggesko"

"Kan være lurt å ta av seg hjelmen om det blir vartm"

og sånt, var liksom så teit mange av de.. ^^

8659336[/snapback]

Haha, du vil bli overasket.

8659364[/snapback]

What he said.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...