Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Har noen spm. ang. teorien til moped!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer så mye Ekwathne! Kjør med måte ;p

8521795[/snapback]

Det gjorde ikke jeg idag, og det straffet seg. :cry:

8524568[/snapback]

Ouch. Sånt skjer - gikk det bra med godsakene da?

8524575[/snapback]

Jeg hadde heller foretrekt å krasje enn å møte UP.

Lenke til kommentar
Bare glad de ikke tok meg for trim med det samme. Men det gjør jo ikke purken, biltilsynet var ikke der. Kunne jo fort blitt 6000 kroner for fartsovertredelse og trim.

8524714[/snapback]

Kan jo ta deg de og da. Veit om noen som ble stoppa, tre stykker faktisk etter at politiet hadde fulgt etter med sivilbil. Dissa holdt da fartgrensa. De skulle få lapp om visning og sånt, men fikk det aldri.. :p

Og den ene RS2'en var blodtrimma, og eieren hadde visstnok hatt den i 150. Var nok ikke bare å sette på orginaldela for å få den godkjent igjen der nei.. :p

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Spørsmålene er lette. Les boken en gang eller to og du består lett.

8529086[/snapback]

Husk at opplæringen er til for å gjøre deg bevisst på lover og regler, samt sikker og effektiv kjøring og slikt. Man kan ikke alt om prøva er bestått, da denne bare tester deg på en bitteliten brøkdel.

Så kjøp boka, les den et par ganger og bestå prøva! ;)

Gratulerer forresten ekwathne! :)

Lenke til kommentar
Husk at opplæringen er til for å gjøre deg bevisst på lover og regler, samt sikker og effektiv kjøring og slikt. Man kan ikke alt om prøva er bestått, da denne bare tester deg på en bitteliten brøkdel.

8529160[/snapback]

Way to go med å få mopedkjøring og veiregler til og høres ut som rocket science. Men for noen er det jo slik. :)

Ahh.. nå pugger jeg som bare det her! Skal ta prøven imorgen ! Gruer meg litt

Nerver er det dummeste å ha forran en slik prøve. Bare tenk logisk, les boka et par ganger og ta det helt med ro. Nervøsitet / stress får folk til å begå dumme feil.

Forresten, hvordan kan du ta den i morgen uten å ha søkt? Bestikkelser ute og går her? ;p

Lykke til imorgen!

Lenke til kommentar

8529160[/snapback]

Way to go med å få mopedkjøring og veiregler til og høres ut som rocket science. Men for noen er det jo slik. :)

Ahh.. nå pugger jeg som bare det her! Skal ta prøven imorgen ! Gruer meg litt

Nerver er det dummeste å ha forran en slik prøve. Bare tenk logisk, les boka et par ganger og ta det helt med ro. Nervøsitet / stress får folk til å begå dumme feil.

Forresten, hvordan kan du ta den i morgen uten å ha søkt? Bestikkelser ute og går her? ;p

Lykke til imorgen!

8529888[/snapback]

Ja, jeg vet det, men off.. jeg kan bare ikke stryke! Haha, ja jeg ringte opp til biltilsynet, og de sa det var greit om jeg kom med et sånn skjema opp til de imorra! Jeg, vet.. det høres jo heilt mongo ut! Må ikke de lese over å godkjenne og sånn da? :hmm::hmm:

Menmen... Jeg måå pugge :cry:

Lenke til kommentar
Fortell oss hvordan det gikk da Hansenx :)

8535331[/snapback]

Joooda :D:D Klarte det ! :love: Med 4 feil ! Off.. :ermm:

Var skikkelig nervøs da jeg skulle trykke på avslutt, men så kom det en : :thumbup:

Wee

Det var ikke så veldig vanskelig da. Var for det meste bare om sånn man lærer på mopedkurset :p

Men det var noen virkelige lurespørsmål !

* Ut å råne i kveld*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...