Thewiz Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer så mye Ekwathne! Kjør med måte ;p 8521795[/snapback] Det gjorde ikke jeg idag, og det straffet seg. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer så mye Ekwathne! Kjør med måte ;p 8521795[/snapback] Det gjorde ikke jeg idag, og det straffet seg. 8524568[/snapback] Ouch. Sånt skjer - gikk det bra med godsakene da? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer så mye Ekwathne! Kjør med måte ;p 8521795[/snapback] Det gjorde ikke jeg idag, og det straffet seg. 8524568[/snapback] Ouch. Sånt skjer - gikk det bra med godsakene da? 8524575[/snapback] Jeg hadde heller foretrekt å krasje enn å møte UP. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer så mye Ekwathne! Kjør med måte ;p 8521795[/snapback] Det gjorde ikke jeg idag, og det straffet seg. 8524568[/snapback] Hva skjedde? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 La en link i bilder av din sykkel tråden. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 La en link i bilder av din sykkel tråden. 8524643[/snapback] Jaja, sånn kan det gå.. Greit å holde seg til fartsgrensa, ihvertfall der hvor det er en del med folk og trafikk. Her er linken: http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...howtopic=136574 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Bare glad de ikke tok meg for trim med det samme. Men det gjør jo ikke purken, biltilsynet var ikke der. Kunne jo fort blitt 6000 kroner for fartsovertredelse og trim. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Bare glad de ikke tok meg for trim med det samme. Men det gjør jo ikke purken, biltilsynet var ikke der. Kunne jo fort blitt 6000 kroner for fartsovertredelse og trim. 8524714[/snapback] Kan jo ta deg de og da. Veit om noen som ble stoppa, tre stykker faktisk etter at politiet hadde fulgt etter med sivilbil. Dissa holdt da fartgrensa. De skulle få lapp om visning og sånt, men fikk det aldri.. Og den ene RS2'en var blodtrimma, og eieren hadde visstnok hatt den i 150. Var nok ikke bare å sette på orginaldela for å få den godkjent igjen der nei.. Endret 2. mai 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 er spørsmålene vanskelig? 8526946[/snapback] Kort fortalt, nei. Les tråden. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Spørsmålene er lette. Les boken en gang eller to og du består lett. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Spørsmålene er lette. Les boken en gang eller to og du består lett. 8529086[/snapback] Husk at opplæringen er til for å gjøre deg bevisst på lover og regler, samt sikker og effektiv kjøring og slikt. Man kan ikke alt om prøva er bestått, da denne bare tester deg på en bitteliten brøkdel. Så kjøp boka, les den et par ganger og bestå prøva! Gratulerer forresten ekwathne! Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ahh.. nå pugger jeg som bare det her! Skal ta prøven imorgen ! Gruer meg litt Har rett og slett ikke råd til å stryke Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Plassering i rundkjøring, plassering i kryss, riktig blinking osv er det viktigste. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Husk at opplæringen er til for å gjøre deg bevisst på lover og regler, samt sikker og effektiv kjøring og slikt. Man kan ikke alt om prøva er bestått, da denne bare tester deg på en bitteliten brøkdel. 8529160[/snapback] Way to go med å få mopedkjøring og veiregler til og høres ut som rocket science. Men for noen er det jo slik. Ahh.. nå pugger jeg som bare det her! Skal ta prøven imorgen ! Gruer meg litt Nerver er det dummeste å ha forran en slik prøve. Bare tenk logisk, les boka et par ganger og ta det helt med ro. Nervøsitet / stress får folk til å begå dumme feil. Forresten, hvordan kan du ta den i morgen uten å ha søkt? Bestikkelser ute og går her? ;p Lykke til imorgen! Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Husk at opplæringen er til for å gjøre deg bevisst på lover og regler, samt sikker og effektiv kjøring og slikt. Man kan ikke alt om prøva er bestått, da denne bare tester deg på en bitteliten brøkdel. 8529160[/snapback] Way to go med å få mopedkjøring og veiregler til og høres ut som rocket science. Men for noen er det jo slik. Ahh.. nå pugger jeg som bare det her! Skal ta prøven imorgen ! Gruer meg litt Nerver er det dummeste å ha forran en slik prøve. Bare tenk logisk, les boka et par ganger og ta det helt med ro. Nervøsitet / stress får folk til å begå dumme feil. Forresten, hvordan kan du ta den i morgen uten å ha søkt? Bestikkelser ute og går her? ;p Lykke til imorgen! 8529888[/snapback] Ja, jeg vet det, men off.. jeg kan bare ikke stryke! Haha, ja jeg ringte opp til biltilsynet, og de sa det var greit om jeg kom med et sånn skjema opp til de imorra! Jeg, vet.. det høres jo heilt mongo ut! Må ikke de lese over å godkjenne og sånn da? Menmen... Jeg måå pugge Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Menmen... Jeg måå pugge 8529921[/snapback] Så kom deg av forumet og pugg da mann! ;p Seriøst, ta deg en bolle og slapp av. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Menmen... Jeg måå pugge 8529921[/snapback] Så kom deg av forumet og pugg da mann! ;p Seriøst, ta deg en bolle og slapp av. 8529938[/snapback] Ja, jeg skal gjøre det nå ! Haha, litt artig du Break a leg Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fortell oss hvordan det gikk da Hansenx Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fortell oss hvordan det gikk da Hansenx 8535331[/snapback] Joooda Klarte det ! Med 4 feil ! Off.. Var skikkelig nervøs da jeg skulle trykke på avslutt, men så kom det en : Wee Det var ikke så veldig vanskelig da. Var for det meste bare om sånn man lærer på mopedkurset Men det var noen virkelige lurespørsmål ! * Ut å råne i kveld* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå