ekwathne Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Joda prøven gikk bra den. 1 av 5 mulige feil. Var ganske lette spørsmål. Anbefaler dere som skal ta prøven lese gjennom boken 1-2 ganger. Jeg leste 2 og klarte prøven lett. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer så mye Ekwathne! Kjør med måte ;p Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer så mye Ekwathne! Kjør med måte ;p 8521795[/snapback] Hva er vell gøy med det? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Joda prøven gikk bra den. 1 av 5 mulige feil. Var ganske lette spørsmål. Anbefaler dere som skal ta prøven lese gjennom boken 1-2 ganger. Jeg leste 2 og klarte prøven lett. 8521786[/snapback] Gratulerer så meget Lenke til kommentar
Sund Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Kjøpte "boka" i dag, men det står at det er 2006 mod. Dama i butikken sa den funka som en ny! Gjør den det? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kjøpte "boka" i dag, men det står at det er 2006 mod. Dama i butikken sa den funka som en ny! Gjør den det? 8522632[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Ja. 8523432[/snapback] Ok. Men jeg må si det står ikke mye man ikke vet fra før. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Og en ting til. Hvor lang tid tar det før jeg får ta teorien etter jeg har søkt om det?(vet det står 4 uka.) Men min kjørelærer sa det og kunne gå 2 uker!? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Og en ting til. Hvor lang tid tar det før jeg får ta teorien etter jeg har søkt om det?(vet det står 4 uka.) Men min kjørelærer sa det og kunne gå 2 uker!? 8523473[/snapback] Mener det er to uker ja... Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Og en ting til. Hvor lang tid tar det før jeg får ta teorien etter jeg har søkt om det?(vet det står 4 uka.) Men min kjørelærer sa det og kunne gå 2 uker!? 8523473[/snapback] Mener det er to uker ja... 8524055[/snapback] Ehh... er jeg ufattelig dom nå eller.... Må man søke får å ta prøven? Er det ikke bare å bra på BT da? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Litt dum kanskje? ;p Man må søke ja. Dette gjør du som regel på trafikalt grunnkurs, vi fikk hvertfall tilbud om å gjøre det der. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Litt dum kanskje? ;p Man må søke ja. Dette gjør du som regel på trafikalt grunnkurs, vi fikk hvertfall tilbud om å gjøre det der. 8524112[/snapback] Seriøst?? Det sa de jo ingenting om på kjøreskolen! Vi snakker om mopedprøva her ja? Omg.. har ventet på å ta prøva i 2 uker nå.. og jeg har ikke hørt noe om å søke Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Litt dum kanskje? ;p Man må søke ja. Dette gjør du som regel på trafikalt grunnkurs, vi fikk hvertfall tilbud om å gjøre det der. 8524112[/snapback] Seriøst?? Det sa de jo ingenting om på kjøreskolen! Vi snakker om mopedprøva her ja? Omg.. har ventet på å ta prøva i 2 uker nå.. og jeg har ikke hørt noe om å søke 8524157[/snapback] Du å søke ja. Dette er for at de skal sjekke vandelen din, og om du må ha noen slags form for legeattest dersom du bruker noen medikamenter (medisiner), har briller etc. Hvor lang tid dette tar avhenger av hvor raske de er på biltilsynet. Tar vel som sagt rundt to uker. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Litt dum kanskje? ;p Man må søke ja. Dette gjør du som regel på trafikalt grunnkurs, vi fikk hvertfall tilbud om å gjøre det der. 8524112[/snapback] Seriøst?? Det sa de jo ingenting om på kjøreskolen! Vi snakker om mopedprøva her ja? Omg.. har ventet på å ta prøva i 2 uker nå.. og jeg har ikke hørt noe om å søke 8524157[/snapback] Du å søke ja. Dette er for at de skal sjekke vandelen din, og om du må ha noen slags form for legeattest dersom du bruker noen medikamenter (medisiner), har briller etc. Hvor lang tid dette tar avhenger av hvor raske de er på biltilsynet. Tar vel som sagt rundt to uker. 8524245[/snapback] wOOt ! Har to jenter i klassen, og de dro jo bare dit, så fikk de ta prøva da! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kanskje de bare dro dit, etter å ha søkt god tid i forveien? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Litt dum kanskje? ;p Man må søke ja. Dette gjør du som regel på trafikalt grunnkurs, vi fikk hvertfall tilbud om å gjøre det der. 8524112[/snapback] Seriøst?? Det sa de jo ingenting om på kjøreskolen! Vi snakker om mopedprøva her ja? Omg.. har ventet på å ta prøva i 2 uker nå.. og jeg har ikke hørt noe om å søke 8524157[/snapback] Du å søke ja. Dette er for at de skal sjekke vandelen din, og om du må ha noen slags form for legeattest dersom du bruker noen medikamenter (medisiner), har briller etc. Hvor lang tid dette tar avhenger av hvor raske de er på biltilsynet. Tar vel som sagt rundt to uker. 8524245[/snapback] wOOt ! Har to jenter i klassen, og de dro jo bare dit, så fikk de ta prøva da! 8524312[/snapback] Hmm...! Virker rart, for de to gangene jeg har vært der har de da sjekket dette.. Hvis de ikke gjør dette, kan man jo ikke vite om personen f.eks. har fått sperrefrist.. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hjelpe meg! De nevte jo ingenting på mopedkurset da! Det er flere andre jeg kjenner som bare dro dit også .. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da hadde de nok antagelig søkt i forveien, sånn er det bare. Tough luck kiddo. :/ Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da hadde de nok antagelig søkt i forveien, sånn er det bare. Tough luck kiddo. :/ 8524504[/snapback] Haha, ja det kan du si ! Skal ta et par telefoner imorgen tenker jeg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå