frank_jarle Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hei, Begynner å få en ganske grei samling med DVD'er som jeg har kjøpt opp gjennom tidene. Men begynner nå å gå med tankene på å konvertere hele samlingen og legge dette inn på en felles lagrings plass som jeg kan aksessere over nettverket som jeg har hjemme. Har tenkt på å skaffe en eller annen avspillings enhet som skal stå ved TVen, om det da blir en mythTV, media center eller en annen enhet vet jeg ikke enda. Det er her deres hjelp kommer inn, hvordan kan jeg enklest konvertere min DVD samling slik at lyd og text/subtitle kan bli valgt (selv bruker jeg bare engelsk text, mens når venner og familie kommer over så er det greit å sette det på norsk). Finnes det programmer som kan gjøre det samme som en DVD spiller på dette område? Om jeg må gå for en løsning hvor jeg kjører både server-side software og klient-side software har ikke noe betydning bare det fungerer og jeg kan velge det jeg skal se, gjerne med mulighet for å velge DVD/film ut fra en kategori-liste hadde vært kjekt. Kom med forslag hvis du vet om noe rundt dette. NB: Kan denne tråden flyttes til en bedre passende kategori, skulle vel egentlig ha blitt lagt under programvare? Frankie Endret 1. mai 2007 av frank_jarle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå