voita Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Dette er kanskje noe av det merkeligste problemet jeg har vært borti.. Problem: Jeg legger inn driverne til lydkortet mitt, etter jeg har lagt de inn får jeg beskjed om å reboote. Når jeg rebooter hører jeg "windows avslutter" melodien og tenker at nå funker jo alt. MEN når jeg kommer tilbake til windows funker ikke lyden lenger, selvom alt er lagt inn og ser ut til å funke.. Ting jeg har gjort for å prøve å fikse problemet: Disablet Onboard lydkort i BIOS. Reinstallert uttallige ganger. Har funnet en løsning på problemet, nemlig å ikke reboote etter jeg har lagt inn driverne, og da funker lyden helt utmerket helt til jeg rebooter! Noen forslag på hva jeg skal prøve? Orker ikke å legge inn driverne på nytt hver gang jeg skal bruke datan! Lenke til kommentar
meeg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er du sikker på at du bruker riktig driver? Hvis du har lastet ned siste driver fra produsentens hjemmeside, ville jeg dobbelt sjekke det først. Hvis du bruker medfølgende driver på CD har jeg ingen forslag. Lenke til kommentar
voita Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Er du sikker på at du bruker riktig driver? Hvis du har lastet ned siste driver fra produsentens hjemmeside, ville jeg dobbelt sjekke det først. Hvis du bruker medfølgende driver på CD har jeg ingen forslag. 8510788[/snapback] Jeg er usikker på dette, husker ikke akkurat navnet på kortet men er Soundblaster hvertfall.. Men lyden funker jo med en gang? Den hadde vel ikke funket i det hele tatt om det var feil driver? Lenke til kommentar
Bjerva Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hadde samme problemet her om dagen. Måtte innstalere lyd driverne hver gang jeg reboota, selvom windows lydene funka. Det som ødela lyden var Picture Package, et program for Sony-kameraer. Funka fint etter at jeg avinnstalerte det. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kjører du analog utgang eller digital via coax/optisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå