Deviator Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg lurer på om det er noen som nylig har tatt 070-291 MCP her ? Grunnen til jeg spør er at jeg skal forsøke meg på testen på fredag og lurer litt på spørsmålsfordelingen. Er det noe jeg bør pugge mer enn annet ? Endret 1. mai 2007 av Deviator Lenke til kommentar
meeg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tror du bør gjøre noe med emnetittelen din, før en moderator gjør det. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har ikke tatt akkurat denne, men jeg bruker nettstedet www.mcmcse.com før/under og etter jeg tar en test.. Mye bra info og mange som er i samme "båt" Her er ett utdrag fra en som akkurat har tatt den fra forumet på samme siden: 15- 17 spørsmål om DNS 6-7 spørsmål om DHCP. 4-5 spørsmål om WSUS 2-4 spørsmål om sikkerhet 2-3 spørsmål om network monitor 3-4 spørsmål om RRAS 2 spørsmål om subnetting 4-5 spørsmål om SIMS Dette varierer selvfølgelig fra test til test, men gir deg kanskje en pekepinn Lykke til! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Deviator: hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå