greiven Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg har laget en tråd om dette, siden alle "flames" mot Siste Ordet i Siste Ordet-tråden vil bli fjernet! Jeg håper virkelig ikke jeg er alene med å synes at SO er den mest meningsløse tråden i hele HW-forumet! Etter min mening så er den drit teit! Sleng dere med! Vi skal kjempe for et HW uten SO Edit: STOR Skriveleif Endret 1. mai 2007 av WoWftw Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg håper virkelig ikke jeg er alene med å synes at SO er den mest meningsfulle tråden i hele HW-forumet! Etter min mening så er den drit teit! 8510578[/snapback] Bestem deg, da! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Klarer i grunnen ikke helt å se problemet. Du må jo ikke lese/skrive i den. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Enig, dette vil ende som FFBMMANS (Forente ForumBrukere Mot Misbruk Av NinjaSmilien) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg er med! Og jeg skal ogsa kjempe en hard kamp for epler uten stilk! Enig, dette vil ende som FFBMMANS(Forente ForumBrukere Mot Misbruk Av NinjaSmilien) 8510692[/snapback] Men det er jo en ordentlig kamp.. -smilien skal ikke misbrukes! Endret 1. mai 2007 av Ståle Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 @Wowftw Som om du må skrive i den? Desuten blir det mindre spam i resten av forumet når man har SO Går utifra at du kommer til å klage hvis resten av forumet blir spammet ned også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Om du er veldig imot SO og vil ha den vekk frå forumet så skal det tas opp under Tilbakemeldinger om forumet, å lage ein Anti-SO-tråd her inne fører ikkje noko godt med seg. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg