AlecTBM Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 ska prøve det når jeg kommer hjem. Men hva mener du med emerge komandoen? Den komandoen der jeg fikk den outputten? Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Section "Extensions" #Option "Composite" "Enable" EndSection sto det på slutten 8527254[/snapback] "#" gjør at alt som følger etter ikke blir lest. Rediger bort "#" i starten av linja som begynner med Option... slik at den ser ut slik jeg anntydet. Om det sår "true eller "enabled" spiller ingen rolle Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 ska prøve det når jeg kommer hjem. Men hva mener du med emerge komandoen? Den komandoen der jeg fikk den outputten? 8527314[/snapback] Yeap. Prøv forslagene før den kommandoen som ga deg den outputten Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg har en Intel Graphics Media Accelerator EDIT: Nå funka det EDIT2: Trudde jeg Endret 3. mai 2007 av AlecTBM Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 OMG bruker du mesa driveren eller i810i driveren? Går sterkt ut fra du kjører i810 driveren på det kortet? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Vet ikke hva slags driver jeg bruker. Men det er nå en bærbar jeg har da. Så det er ikke så lett å skifte til noe bedre Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Når jeg prøvde layman -s sabayon fikk jeg ut dette: alectbm@alectbm ~ $ layman -s sabayonTraceback (most recent call last): File "/usr/bin/layman", line 23, in <module> from layman.config import Config ImportError: No module named layman.config Dette gjald foresten alle de layman komandoene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå