Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Men men, han kjøpte jo også PC'n sin for og spille kabal... 8) det er de som liker kabal og... skjønner ikke åssen dem klarer å like det, men... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Faen... Fikk ikke til denne engang! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Som jeg sa. hva har du sagt nå da? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Artig det der da. Må bruke skallen litt. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Artig det der da. Må bruke skallen litt. litt??? har ikke fått det til ennå jeg... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Meningen er jo å gjøre slik at motstanderren står igjen med én kule. Gjelder å tenke litt framover, slik som i sjakk. :wink: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Meningen er jo å gjøre slik at motstanderren står igjen med én kule. Gjelder å tenke litt framover, slik som i sjakk. :wink: det har jo jeg skjønnt og da... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ok da. Kunne jo hende at du ikke hadde forstått det. At basstrykket i bilen din hadde gjort slik at hjerne din dirrer i stykker. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ok da. Kunne jo hende at du ikke hadde forstått det. At basstrykket i bilen din hadde gjort slik at hjerne din dirrer i stykker. har da vinduet oppe så det ikke skal bli så stort trykk da... :-? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Som jeg sa. hva har du sagt nå da? Sikkert mye jævel, men at jeg klARTE DETTE spillet, og jeg er overlegen dere. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Som jeg sa. hva har du sagt nå da? Sikkert mye jævel, men at jeg klARTE DETTE spillet, og jeg er overlegen dere. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå