Kverkulf Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Skjekk ut den "keege" siden jeg kom over her om dagen. Er vel ment som en slags diss til snobber av streite folk. www.vierkeege.tk Lenke til kommentar
Arang Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hysterisk, bortsett fra den delen der den ikke var noe morsom. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Er kanskje litt spes humor. Man må neste ha hørt hvordan de folka snakker ogsåvidre for og skjønne noe. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 LoL, Pathetic.. Var ikke morsom i det hele tatt.. Er det bare jeg som er litt dum i dag eller var ikke den morsom i det hele tatt? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Latterlig, men ikke på en morsom måte. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kanskje litt gammel, men morsom er den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Den er laget av keege for å være en parodi på dem selv. Selvfølgelig satt veldig på spissen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det her er selvfølgelig det morsomme: Hei!Jeg kommer med en oppfordring til den personen som har laget denne hjemmesiden. Jeg og min familie finner det lite humoristisk at de tar dem den frihet å publisere bilde av min sønn for å latterligjøre han. Jeg har forhørt meg rundt med foreldre av min sønns venner, og de er helt enige med meg. Vi nekter å sitte å se på at du får trakasere våre barn på denne måten. Vi vil bare informere deg om at hvis ikke denne hjemmesiden er lagt ned innen Tirsdag, så vil vi legge inn en samlet anmeldelse hos politiet. Dette er en krenkelse på privatlivet, og du/dere krysser streken når dere publiserer slike bilder mot vedkommedes ønsker. Jeg håper du er voksen nok til å forstå saken, og fjerner hjemmesiden (hvertfall bildene) umiddelbart. Takk. -Mvh Anonym far til en av de krenkede guttene! Anonym far Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Dett var faktisk morsomt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ironi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå