eUnaas Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvordan ser man at en mp3 spiller eller mobil har blitt ødelagt pga vann? Grunnen til at jeg spørr er at min mobil sluttet å virke for noen månder siden. Jeg mente det var en garantisak, butikken påsto det den hadde drunket. Jeg var ikke enig, for jeg hadde ikke badet med mobilen. Men jeg måtte til slutt godta deres mening. Nå noen månder senere etter at mp3 spilleren sluttet å virke står jeg ovenfor noe av det samme problemet. Det er bare det at nå er jeg så godt som bombesikker på at den ikke han ha sluttet å virke pga fukt/vann -skader. Hva kan jeg si? Hvordan kan de bestemt påstå at at den er vannskadet? Lenke til kommentar
GeirNord Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvordan ser man at en mp3 spiller eller mobil har blitt ødelagt pga vann? Grunnen til at jeg spørr er at min mobil sluttet å virke for noen månder siden. Jeg mente det var en garantisak, butikken påsto det den hadde drunket. Jeg var ikke enig, for jeg hadde ikke badet med mobilen. Men jeg måtte til slutt godta deres mening. Nå noen månder senere etter at mp3 spilleren sluttet å virke står jeg ovenfor noe av det samme problemet. Det er bare det at nå er jeg så godt som bombesikker på at den ikke han ha sluttet å virke pga fukt/vann -skader. Hva kan jeg si? Hvordan kan de bestemt påstå at at den er vannskadet? 8510265[/snapback] Er du i tvil om den er vannskadet ber du om bildebevis fra verksted. Kan de ikke skaffe det skal tvilen komme deg til gode. Måten de kan se det på er basert på to ting: Erfaring og fuktindikatorer. Fuktindikatorer skifter farge når de blir våte, merk at det holder med f.eks.kondens. Utstyr uten indikatorer ser de det på irr eller rust på kontakter, misfarging omtrent som du ser på papir med vannflekker på seg ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå