Gå til innhold

Reperasjon av Mobil kjøpt på nett ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Prøvde å søke på dette men med lite hell.

Jeg lurer på om jeg for eksempel kjøper en mobil på komplett.

Må jeg da sende den inn til de for reperasjon eller kan jeg gå til et merkeverksted og få den reparert på garantien der?

Lite sugen på å sende inn mobilen hver gang det skjer noe.(får håpe det ikke blir så ofte :) )

Endret av jorgenask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må sende den inn eller du kan selv ta den til et verksted som er godkjent for reperasjon av det merke.

Hvis du tar den til et verksted selv så må du også ordne opp selv hvis telefonen har hatt feil flere ganger og du ønsker å heve kjøpet. Det gjør normalt butikken for deg, men da må den via dem.

Lenke til kommentar
Du må sende den inn eller du kan selv ta den til et verksted som er godkjent for reperasjon av det merke.

Hvis du tar den til et verksted selv så må du også ordne opp selv hvis telefonen har hatt feil flere ganger og du ønsker å heve kjøpet. Det gjør normalt butikken for deg, men da må den via dem.

8510428[/snapback]

ikke stort verre enn å ordne det via en e-ports til komplett hvor de godkjenner at du leverer den til verksted ved feil.

Uansett; det du skriver tror jeg enda har å skje, for min del har jeg aldri opplevd det.

Lenke til kommentar

Jeg har sendt inn telefonen min til Norwegian Telecom for reperasjon på garanti.

Sendte den inn forrige mandag 30.april i den konvolutten og skjemaet som jeg hadde fått tilsendt av Norwegian Telecom på forhånd.

Antar de fikk den onsdag 2.mai.

Men jeg har ikke hørt noe fra dem enda.

Hva er regler for garantisaker?

Er det ikke sån at vist reperasjonen tar lengre enn 7 dager så har jeg rett på lånetelefon? Når har jeg rett på svar og sånt?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

om ikke tlf er kjøpt hos butikk du lever den i :) Om Nokia verkstedet ligger i et mobilforetning så har vel ikke den foretningen krav på og låne ut en tlf som ikke kunde en gang har kjøpt hos dem? Siden faktisk burde prioritere kunder som har kjøpt tlf hos deres butikk. Så har vel ikke kunde krav på låne tlf ? da må det jo være komplett som må stå for låne tlf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...