Olaka Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei Jeg sliter med å konfugurere min Linksys WRT54GS for World Of Warcraft. Har dette problemet med disconnect og kan ikke prate med NPC's osv. Jeg har forsøkt så godt jeg kan med å åpne porter, og fulgt guiden på wow-europe.com. Det kan ha noe med Firmware og gjøre? Kan noen hjelpe meg med å innstalere det? Er ganske NOOB akkuratt på dette området her...! Så vil noen hjelpe meg? Kanskje over fjernhjelp? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hva er denne routeren koblet til? Lenke til kommentar
Olaka Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Hva er denne routeren koblet til? 8510369[/snapback] Koblet til? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Den er vel koblet til Internett på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Olaka Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Den er vel koblet til Internett på en eller annen måte. 8510453[/snapback] Jaja :!: Koblet til Speedtouch modem og funker helt fint til å surfe på internett...men den disconnecter wow...! Har prøvd å finne dette ut i mange dager, men det går ikke. Jeg har prøvd og konfigurere rutern som sagt, men det vil ikke funke. Hvordan innstalerer jeg firmware? Mange som sier at det er grunnen Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er dette Speedtouch-modemet ditt ett routermodem eller bridge? Er det med router så må du enten sette det i bridge eller sette opp WRT54GS som aksesspunkt. Lenke til kommentar
Olaka Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Er dette Speedtouch-modemet ditt ett routermodem eller bridge?Er det med router så må du enten sette det i bridge eller sette opp WRT54GS som aksesspunkt. 8510512[/snapback] Det er et routermodem ja:S Lenke til kommentar
Olaka Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvilken leverandør av internett har du? Lenke til kommentar
Olaka Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Hvilken leverandør av internett har du? 8510646[/snapback] Telenor Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hva er den nøyaktige betegnelsen på modemet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 http://www.online.no/kundeservice/veiledni...6-oversikt.html Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hva med å deakltivere DHCP på routeren og heller bruke den som AP? Funker ikke det så er det ikke portene, for det skal egentlig ikke sperre noe Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Sjekk her for Firmware Hyperwrt, husk at du har GS så last ned firmwaren for den. Slå på UPnP i routeren samt på din egen maskin, det vil eliminere alle problemer med porter Har du spørsmål så bare send meg en pm, så skal jeg hjelpe deg det beste jeg kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå