Gå til innhold

Partner 500 - startproblem

Anbefalte innlegg

Hei

Fann ikkje noko godt underforum under motor så eg poster det like godt her.

Eg har ei Partner 500 sag som nekter å gå. Eg får den til å starte, men den døyr ut etter eit sekund eller to. Er rimelig sikker på at dette har med forgassarinnstillingane å gjere. Eg har ikkje bruksannvisning til denne saga så eg må berre prøve meg fram. Er vel vanlig at blandingsskruene skal vere 1 til 1,25 omdreiningar frå fult innskrudd, men likevel er det ein del feilmargin når eg "skrur i blindet".

Er det nokon som har grunninnstillingane til denne saga, eller ein god framgangsmåte for å finne dei?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke for å være frekk, men har du prøvd å google det? Dessuten så kan disse "motor" folkene veldig mye med benisn-motorer, så du kunne jo fortsatt ha prøvd inne på "bil og motor" delen av forumet.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar

Jada, dette har nok noe med forgasserinstillingene å gjøre. På sagene på skolen er det tre hull, H, L og T. T står for tomgang. Regner med at saga går bra öm du gir full gass med en gang du starter den også, men at dør ut når du slepper gassen. Uansett, om saga går normalt på full gass så skal det stilles på T-skrua. Hvilken vei vet jeg ikke, men det ideelle punktet er der saga går greit uten at kjedet går rundt.

Lenke til kommentar

Fekk tips om denne sida her på eit anna forum. Der står det korlies eg skal gå fram for å stille forgassaren. Sidan den døyr ut ganske med ein gong, og at den soter noko heilt forferdeleg så kan jo det tyde på for feit blanding på lavt turtall (L skruen).

Takk for svar så langt, så får eg sjå om det ordner seg. Må kanskje ta ein forgasserrens først. Er det noko eg må passe på her, eller er det berre å skru opp, rense og sette saman igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...