Gå til innhold

Total War: Medieval 2 ( Hvordan er den )

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har spillt Medieval 2 ?

I så fall. Dere som har spillt den hva synnes dere?

Jeg har tenkt å kjøpe den på www.Playx.no

Burde jeg kjøpe den eller?

Mvh Laik :hmm::hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen av dere som har spillt Medieval 2 ?

I så fall. Dere som har spillt den hva synnes dere?

Jeg har tenkt å kjøpe den på www.Playx.no

Burde jeg kjøpe den eller?

Mvh Laik :hmm:  :hrm:

8510009[/snapback]

Jeg hører rykter om at den er kjempe kjedlig og den hekker seg innimellom

Lenke til kommentar

jepp, svarer kun for meg selv. spillet er likt av mange, men jeg har og venner som ikke tackler sjangeren i det heletatt.

hvis du ikke liker spill av den typen, er det jo opplagt at det ikke er noe for deg.

jeg forselår at du leser en spillanmeldelsee og prøver demoen hvis den ligger ute ennå. slik akn du få et førsteintrykk i allefall.

Lenke til kommentar
Personlig liker jeg det ikke så mye. AI'en er veldig dårlig, og det trekker det ned enormt mye.

8510037[/snapback]

faktisk helt enig, med høysete vanskelighetsgrad blir det best sånn sett, men fortsatt er det storming og flanking som er det AI kan, og det er MEGET forutsigbart.

men jeg liker det godt, men ikke så bra som andre RTS spill som Lotr: battle for middle earth, C&C, AoE: the Conqerors (spill nr 1 for meg :))

Lenke til kommentar

Likte i grunn ikke 2'ern noe særlig. Grafikk og alt var bra det, men noe med middelalderen jeg ikke liker. Så har ikke blitt mye spilling av dette. Rome: TW derimot har jeg brukt evigheter på å spille og spiller det enda. Det å lede den Romerske legion er for min del mye mer spennende. Håper for guds skyld at gutta får ferdig Ortus Romani mod'en til Medievel 2, då blir det nok spilling av det også...

Lenke til kommentar
Likte i grunn ikke 2'ern noe særlig. Grafikk og alt var bra det, men noe med middelalderen jeg ikke liker. Så har ikke blitt mye spilling av dette. Rome: TW derimot har jeg brukt evigheter på å spille og spiller det enda. Det å lede den Romerske legion er for min del mye mer spennende. Håper for guds skyld at gutta får ferdig Ortus Romani mod'en til Medievel 2, då blir det nok spilling av det også...

8510191[/snapback]

Det sto at den blir bedre med pachet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Jeg synes M2 er et godt spill. Men likte ikke at det ble lansert halvferdig.

Og at det er mye som trenger en fiks.

Kan dere forresten se over postene etter dere har skrevet de?

Er et hodebry å lese postene her.

Lenke til kommentar

Medieval 2 er ett bra spill, men jeg vil andbefale deg å instalere patcher.. De har fixa en del.

Hvis du ikke har prøvd total war serien fra før så vil jeg andbefale deg å starte med rome, grafikken er ikke best men jeg syns jeg lærte mere (og hadde det artigere) av/med rome..

Lenke til kommentar
Medieval 2 er ett bra spill, men jeg vil andbefale deg å instalere patcher.. De har fixa en del.

Hvis du ikke har prøvd total war serien fra før så vil jeg andbefale deg å starte med rome, grafikken er ikke best men jeg syns jeg lærte mere (og  hadde det artigere) av/med rome..

8538677[/snapback]

Total War serien er den beste spill-serien i sin sjanger (etter min mening), anbefales sterkt å kjøpe det.

Lenke til kommentar

Etter min mening er det bare Civilization som er et bedre spill enn TW, og det er et ganske annerledes spill. Men hvilke utbytte du får av spillet avhenger av hva du liker.

Kort beskrevet er MTW-spillene en blanding av strategi i forhold til å flytte armene dine og utvikle provinsene dine, samt taktikk i de enkelte slagene. Liker du denne kombinasjonen er MTW et spill du kommer til å digge.

Jeg personlig synes M2TW er bedre enn RTW, siden jeg ikke synes de har fått til rivaliseringen mellom de forskjellige romerske familiene på en god måte i RTW, det blir litt kunstig at de fungerer som noen slags uavhengige faksjoner, jeg ville løst det på en annen måte, men det er ikke sikkert min måte hadde vært så mye bedre.

Hvis M2TW lagger, kan du jo vurdere MTW som ikke krever like god maskin, dette er også et svært godt spill, selv om "faction reemerging" er utrolig slitsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...