s13 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Til dere som har, eller har sett dette kabinettet. Er det mulig å få lurt inn et std. atx kort i denne? Regner med at det er PSU som vil stå i veien, men den må det vel finnes andre løsninger på. Lenke til kommentar
s13 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Slik jeg ser det utifra bilder/tegninger, så burde det gå. Heve PSU helt øverst, og kappe vekk litt av skilleveggen. Litt redd for at det kan kollidere med dvd spilleren, men den jeg skal bruke er ganske kort. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har montert en HTPC i et NSK2400 (som er samme greia), og, fra det jeg kan huske, mener jeg dette ikke vil gå. Se bilder: http://www.silentpcreview.com/article591-page3.html http://www.sudhian.com/index.php?/articles..._fusion_review/ Spør på SPCR-forumet (finnes via første link). Lenke til kommentar
s13 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Gå litt bananas med dremel, så skal det nok fungere (håper jeg, da jeg bestilte for 3 timer siden). Skal komme med oppdatering etter at jeg har fått alt. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 NICE! Utdyp gjerne. Kommer sikkert til å poste denne på diverse forum-tråder, om det er OK for deg. Lenke til kommentar
s13 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Skal montere den ferdig på Søndag håper jeg, skal ta en kjapp worklog da. Svaret på mods ligger uansett på venstresiden av første bilde. Post den hvor du vil Lenke til kommentar
taskvig Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvordan gikkk dette til slutt? Ble det sukess og ingen større problemer, nok å kutte litt i skilleveggen eller skaper PSU/DVD problem med plasen? Lenke til kommentar
s13 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Ingen problemer, bare ikke helt fornøyd med komponentvalg. Har kjøpt inn noe nytt, men venter på at hd2600xt ultimate skal komme i butikken. Ellers er maskinen i daglig drift. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Vurderer dette selv - kan du utdype? Noen sjanse for en forsinket worklog? Lenke til kommentar
scybert Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ingen problemer, bare ikke helt fornøyd med komponentvalg.Har kjøpt inn noe nytt, men venter på at hd2600xt ultimate skal komme i butikken. Ellers er maskinen i daglig drift. 9010105[/snapback] Hei! Hvilket grafikkort har du installert??Passer et Geforce 8600Gt Silence kort?? Lenke til kommentar
s13 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Har fått et hd2600xt nå, haddde x1650pro. De fleste kort burde passe, kanskje med unntak av fullengde, men bredde er ikke noe problem. Spragleknas: Er da ganske enkelt dette, bare kappe bort litt med en dremel. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ulempen er at litt av meningen med kabinettet forsvinner; eget rom for PSU, drev og system. Har du erfaringer å dele ang bruk?(temperatur, (økt) viftestøy fra PSU (skal så godt som aldri stige i forhold til "normalt" RPM), hva synes du selv om støynivået fra PSU). Lenke til kommentar
s13 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Første skjermkortet støyet en del, men ellers var den meget bra. Tempe'n var nok høy, men det kom nok av dårlig ventilasjon rundt kabinettet (stod inni et nesten tett skap). Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ser ut som om Fusion for ATX kommer http://www.silentpcreview.com/forums/viewtopic.php?t=42358 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå