Jtand Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har tenkt å kjøpe meg en slik fjernkontroll til PC'en og et slikt TV-kort. - Kan jeg skifte TV-kanaler med fjernkontrollen? - Fungerer fjernkontrollen i Media Center? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Da svarer vi ja på begge. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg mente selvfølgelig: Fungerer fjernkontrollen KUN i media center.. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg mente selvfølgelig: Fungerer fjernkontrollen KUN i media center.. 8517592[/snapback] Det lurer jeg også på. Forøvrig lurer jeg på om Logitech Harmony 885 også funker mot MCE (Vista evnt). Lenke til kommentar
Snurrebassen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei! Selv har jeg en Cinet Media PC med MCE hvor jeg benytter en Harmony 895 uten problemer. Vurderer sterkt å investere i en Harmony 1000.... Lenke til kommentar
osse85 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvis man ikke har IR-"øye" på pc'n, er det da noen usb-plugg som man kan koble til slik at man kan bruke Logitech Harmony fjernkontroll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå