Sevenord Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Håper noen har noen GODE innspill her. Fikk nemlig brev fra forsikringsselskapet mitt som mener det er HTC S310. Jeg stiller meg litt kritisk til det da den modellen har langt dårligere skjerm + mangler WiFI. Hva mener dere? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ville aldri godtatt en uten WI-FI, I-mate SP5 er vel samme telefonen? Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Qtec 8310 er ikke samme som HTC S310 nei. Qtec 8310 = HTC Tornado (versjonen uten WI-FI heter HTC Faraday) HTC S310 = HTC Oxygen Endret 1. mai 2007 av molna Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Bra dere er enige da! Nei men jeg tror faktisk butikken jeg skal kjøpe telefon av har en QTEK 8310 inne, så da går de vel ut fra prisen på den når jeg upgrader til P4350. Satser på det ivertfall, om ikke så blir det en telefon til forsikringsselskapet i morgen.. 8310 og SP5 er samme saken ja. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Som en liten update til de som måtte lure så innrømte de at de hadde bommet. De smente S710 var mer lik, det klager jeg ikke på (men det ble P4350 da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå