Mafo Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Sharp har en, Motorola har flere. Vil Sony Ericsson også ha en Ferrari-telefon? Les mer Lenke til kommentar
godal Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 helt klart hobby ingen nye delere og selv logo, fronten og høyttaleren er ikke farget over Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Vi må da ikke glemme Motorola laget en i samarbeid med Aston Martin. V600 tror jeg det var Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Spørs om denne er ekte. Uansett tror jeg neppe at Sony-ericsson vil lage en mobil som har ferrari design, fordi det er så mange før som har gjort det, så de vil neppe tjene mye på det, selv om Sony- ericsson hadde brukt k800i. Litt synd den dagen en blir lei av ferrari og har en slik telefon. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ferrari mobil... virker mere som ett deksel for meg Lenke til kommentar
Devlish Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg sier bare en ting tynn rød teip og et lite klistermerke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg