Kaksa Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 hallo eg har zalto ringkontant kort no, lurer på om eg kan tjene litt på å skifte, bruker mest sms.. vil ha ringkontantkort.. Hilsen KIm Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 sånn du tjener mest på, er å bytte sim-kort med foreldra dine sitt sim-kort.. da sender du gratis sms.. helt til det kortet ditt er tomt.. eller en av kompisene dine ringer feil og spør mora di om ho vil være med på fest i helga. men seriøst.. sms-prisene er vel rimelig like på kontant-kortene.. mener jeg så noe om big-cash på you.. men der må du fylle opp med mange hundre kroner om gangen.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hmm, har ikke Chess et abb til 9 kr/mnd mon tro..? De er rimelige på SMS, 69 øre tror jeg det var. Men viktigst av alt, de har også Telenordekning. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg har Chess Connect. Hadde Ringkontant før, men hva var poenget med det? Det koster kun 9 kr i måneden, og SMS koster 69 øre. Ringe til hvem som helst, når som helst koster 1.65 pr min. Det er ingen som slår den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå