Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bare venner - trøbbel uansett


Gjest Gjest_Jompa_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns ikke du har fått særlig medhold hos oss forumbrukere, men må si at jeg skjønner deg godt.

 

Uten å gidde å forklare hva jeg tror kan oppstå av problemer, så kan jeg si at jeg ser mange problemer ved det.

 

Jeg syns ikke det er rett å ødelegge for de, så jeg ville bare ha forklart henne det hele, å gått min vei. Hun får da velge hva hun syns er viktigst.

 

Jeg hadde heller ikke holdt ut, og skjønner deg så utrolig godt.

 

Noen får for seg at det man ikke kan få, vil man ikke ta del i, noe som skjer her.

 

Men ikke ødelegg for dem, det vil bare være kjipt, bare forklar det slik det er, så får hun ta avgjørelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Jompa_*

Nei, det begynte med en liten krangel rundt omstendighetene i går, men vi fikk til slutt snakket om hva som skjedde, og kom frem til at en del ting rundt henne som person vekker uønskede følelser i meg, og hun forsto hva jeg mente, noe som førte til at jeg faktisk tror vi er enda bedre venner nå enn før. Hun forklarte alt som skjedde i går, og med de "kravene" jeg fremstiller, så ser jeg ikke på det hun sa som annet enn rimelig.

 

Mr. Olsen: Jeg forventet aldri å få noen spesiell forståelse, hadde bare lyst å høre andres tanker rundt dette. Men takk for at du forstår. :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Jompa_*

Nei, de har ikke det. Tviler på at verken han eller hun gidder det på grunn av alt som har skjedd i forhold til meg. Så nei, saken er nok ute av verden.

 

 

...Inntil videre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...