Gå til innhold

Svartelistet av russen


Anbefalte innlegg

Det var null poeng i det ''quote'' innlegget ditt

 

Først lurer jeg på hva som kan skje når man er svartelistet. Etter jeg fikk vite det svarte jeg ''Stemmer det, men jeg tåler vel litt vann''.

 

Syter jeg? Klager jeg? Nei! Jeg fikk vite at russen kan sprute vann på meg, og svarte med at jeg tåler å få litt vann på meg.

Er dette klaging så må du slo opp under klaging i ordboken.

 

Når det kommer til dem som kastet egg på russen er saken enkel. Når russen svartelister en person er det vel lov å ta igjen? I dette tilfellet ble en av dem svartelistet og det de gjorde var å forsvare seg.

 

Kan du ikke tenke litt før du skriver neste gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var null poeng i det ''quote'' innlegget ditt

 

Kan du ikke tenke litt før du skriver neste gang?

8515795[/snapback]

 

 

Jeg svarte deg på en del punkter. Blandt annet dette:

 

Alt kan skje når man er svartelistet, like lite/mye som hvis man ikke er svartelistet.

Lærere kan sette ned oppførseskarakteren til en elev som gjør noe mot en annen elev i russetiden, men bare hvis dette skjer på skolen i skoletiden... Vanlige regler gjelder både for russ og ikke russ. Det samme med Norsk lov!

 

Det er ingen nye regler selv om man er svartelistet. Svarteliste er vel nærmest en "tradisjon". Både skolens og Norsk lov gjelder like mye.

 

Om mindre barn velger å kaste egg på russen bør det være likegyldig. Det samme da russen spruter, burde andre få kaste vannballonger tilbake f.eks.

 

Er det noe mer du lurer på?

Lenke til kommentar

Ok SurfingElite, du har ikke sytt og klaget så mye, bøyer meg i støvet for den. Sorry. Er vel heller bare den nedlatende måten du har postet på i denne tråden jeg har lagt merke til.

 

Men siden du har fått svar på det du lurte på, og vi ikke skal begynne å krangle pga. en liten bagatell er det vel like greit å rapportere tråden så den blir stengt. :)

Lenke til kommentar

La personangrepene være. En post er slettet. (Det kunne sikkert vært flere.)

 

Denne tråden begynner vel ellers å gå på autorepeat. Noen synes russen må få more seg, noen synes det er teit. Moderator ..., vel han er 50 år gammel og synes hva han synes om den saken.

 

Om dere ikke har noe annet å komme med enn å kalle hverandre pingler, ser jeg i grunnen ikke noen stor fremtid for denne tråden. Synspunkter på dette kan dere sende meg på PM, det skal ikke kommenteres her i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Ok SurfingElite, du har ikke sytt og klaget så mye, bøyer meg i støvet for den. Sorry.  Er vel heller bare den nedlatende måten du har postet på i denne tråden jeg har lagt merke til.

 

Men siden du har fått svar på det du lurte på, og vi ikke skal begynne å krangle pga. en liten bagatell er det vel like greit å rapportere tråden så den blir stengt. :)

8515995[/snapback]

 

Kanke vi få diskustere? Bare drit i å gå inn på tråden :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...