Gå til innhold

Svartelistet av russen


Anbefalte innlegg

Det jeg ikke helt skjønner, er hvorfor du først er livredd for å bli tatt av russen, for deretter å hylle noen som har kastet egg mot russen? Det med forumet er en finfin grunn spør du meg, folk som driver ap med elevrådet fortjener kanskje en dose vann? Man får igjen med samme mynt, slik er det i hvertfall her hos oss. Noen småspøker som vann og lignende får man tåle, så lenge det ikke er alvorligere saker. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg ikke helt skjønner, er hvorfor du først er livredd for å bli tatt av russen, for deretter å hylle noen som har kastet egg mot russen? Det med forumet er en finfin grunn spør du meg, folk som driver ap med elevrådet fortjener kanskje en dose vann? Man får igjen med samme mynt, slik er det i hvertfall her hos oss. Noen småspøker som vann og lignende får man tåle, så lenge det ikke er alvorligere saker. :)

8513057[/snapback]

 

 

Kunne ikke sagt det bedre

Lenke til kommentar
Herregud, folk er så pinglete om dagen.

8513173[/snapback]

Nstin, møt Bitex, fornuftens stemme.

På min liste ligger russen omtrent like langt nede som bunnslammet i dammer i skogen på sommeren. De fleste er helt greie, normale skoleflinke ungdommer, helt til de får på den drakten og blir en unisont-tenkende graut som tror de kan gjøre hva de vil fordi de er mange. Se min post på forrige side for begrunnelse.

8512454[/snapback]

Lenke til kommentar

Hah! Han er av den typen som observerer oss andre fra huset sitt eller bilen sin for så å komme på forumet å fortelle oss om hvor fæle vi "utemennesker" er.

 

Folk for faen meg tåle litt vann og musikk. Vi må tåle alle som er som bitex. Selvom det bare resulterer i at vi spiller enda høyere og gjør mer faen. Ingen liker folk som han, unntatt likesinnede.

Lenke til kommentar
Hah! Han er av den typen som observerer oss andre fra huset sitt eller bilen sin for så å komme på forumet å fortelle oss om hvor fæle vi "utemennesker" er.

 

Folk for faen meg tåle litt vann og musikk. Vi må tåle alle som er som bitex. Selvom det bare resulterer i at vi spiller enda høyere og gjør mer faen. Ingen liker folk som han, unntatt likesinnede.

8513223[/snapback]

 

Du - min kjære venn - er selve inkarnasjonen av high school-begrepet "jock".

Lenke til kommentar
Det jeg ikke helt skjønner, er hvorfor du først er livredd for å bli tatt av russen, for deretter å hylle noen som har kastet egg mot russen? Det med forumet er en finfin grunn spør du meg, folk som driver ap med elevrådet fortjener kanskje en dose vann? Man får igjen med samme mynt, slik er det i hvertfall her hos oss. Noen småspøker som vann og lignende får man tåle, så lenge det ikke er alvorligere saker. :)

8513057[/snapback]

Hyller? Jeg syntes det er bra at en liten gjeng kan stå i mot en så stor gruppe som russen er.

 

Jeg kan heller ikke se noen steder der jeg har sagt at jeg ikke tåler vann.

Lenke til kommentar

Hvorfor svartelister russen kun folk som er 1-2 år yngre enn dem i stedet for andre russ? Det eneste svaret som er sannsynlig er fordi russen er noen pingler som må være ti mot en for å sprute vann mot folk som er mindre enn dem. Slikt får russetiden til å virke tåpelig og idiotisk i stedet for gøy.

Lenke til kommentar

Det er vel rimelig tradisjon at de som er førsteklassinger og andre som ikke er russ er de som blir svartelistet.

 

Bitex fremstår som en sur gretten gammel gubbe som har dradd alle russ over en kam pga. hovedsaklig en hendelse som faktisk var ulovlig og grov kidnapping. No shit, det der var borte. Vanligvis så er det litt mer uskyldige ting som foregår. Som gjerne involverer egg, vann og lignende.

 

Nstin har aldri sagt noe som kan i det hele tatt få han til å ligne på en "jock". Tror du har misforstått terminologien.

 

Nå vet jeg ikke hvor alvorlig din generasjon russ kjører på trådstarter. Men tror ikke du burde være redd for å henge naken i skolegården fordi du kødda litt på et skoleforum.

 

Svarteliste er forresten en liste over personer som har gjort noe eller som noen vil kødde med. De er fritt villt og mål for kødding fra russens side. Kjente en kar som satt rimelig høyt på lista. Han løp som faen hver gang han møtte russ fordi det var hundre prosent sikkert at de kom til å kødde med han.

Lenke til kommentar
Føler det blir litt sånn "uh, se jeg er svartelistet av russen!" av trådstarter etter hvert.

 

Hvis du tåler vann får du vel bare leve med det da?

8514118[/snapback]

Jaha? Kan du vise meg hvor i denne tråden jeg er slik som du beskriver?

Latterlig at du skal komme med slike beskyldninger når alt jeg er ute etter er svar

Lenke til kommentar
Føler det blir litt sånn "uh, se jeg er svartelistet av russen!" av trådstarter etter hvert.

 

Hvis du tåler vann får du vel bare leve med det da?

8514118[/snapback]

Jaha? Kan du vise meg hvor i denne tråden jeg er slik som du beskriver?

Latterlig at du skal komme med slike beskyldninger når alt jeg er ute etter er svar

8514585[/snapback]

 

 

Vanlige skoleregler og lover gjelder selvfølgelig alltid. Man er ikke unntatt fordi man er russ. Men blir du alltid passet på? Selvfølgelig ikke, kan de ta deg når du er utenfor skolen. Selvfølgelig. Nytter det å sladre i etterkant. Ikke nødvendigvis.

 

Og hvis du er redd for hva de kan gjøre. Se på hva du har gjort. Hvor ille tror du det kan bli?

Lenke til kommentar

Svartelisten er på en måte en slags ekstra grunn til å kunne ta noen. Det at man er russ gjør kanskje at man føler seg litt større, og tøffere. Listen gjør jo bare at du får vite om det, de kan jo egentlig ta deg når som helst ellers, bare at de ikke skriver deg opp på en liste.

Jeg er svartelistet fordi jeg går yrkesfag.

Synd for deg. :)
Lenke til kommentar
Jaha? Kan du vise meg hvor i denne tråden jeg er slik som du beskriver?

Latterlig at du skal komme med slike beskyldninger når alt jeg er ute etter er svar

 

Ok, here we go :)

 

 

Ble svartelistet av russen i mars nesten uten grunn. Det jeg lurer på er om hva kan skje når man er svartelistet? Kan lærere sette ned oppførselskarakteren til en elev som gjøre noe mot en annen elev i russetiden? Gjelder vanlige regler?

 

Frustrert! :(

8509590[/snapback]

 

Alt kan skje når man er svartelistet, like lite/mye som hvis man ikke er svartelistet.

Lærere kan sette ned oppførseskarakteren til en elev som gjør noe mot en annen elev i russetiden, men bare hvis dette skjer på skolen i skoletiden... Vanlige regler gjelder både for russ og ikke russ. Det samme med Norsk lov!

 

 

Stemmer det, men jeg tåler vel litt vann :)

8511937[/snapback]

 

Hvorfor syter du da og klager over at du er svartelistet? Alle må/burde tåle litt vann i russetiden, som ellers.

 

 

Husker en klassekammerat av meg ble svartelistet i fjor, men da de kom hadde vi allerede hamstret bra med egg så de kom ikke flere ganger merkelig nok  :hmm:

 

Men siden han allerede var svartelitstet tok vi og egget de fleste russen

8511995[/snapback]

 

 

Hehe genialt å eie russen på den måten

8512010[/snapback]

 

Hvorfor er det genialt at ikke-russ gjør ting mot russen, mens russen ikke skal gjøre noe mot ikke-russ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...