Gå til innhold

Svartelistet av russen

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre hvorfor du er svartelistet?

De som blir svartelistet er jo som regel ikke "nærder" som blir mobbet resten av året. De er som oftest folk som skiller seg ut på en eller annen (positiv) måte, og som defor blir "kødda" med.

Husker i fjor, da var det en fyr som var ganske populær som ble svartelista forde hn var ganske nærd (helt greit etter min mening). Hu andre blei svartelista fordi hu gikk i skjørt i -10 grader (også helt greit spør du meg). Var flere, men husker ikke dem...

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De som blir svartelistet er jo som regel ikke "nærder" som blir mobbet resten av året. De er som oftest folk som skiller seg ut på en eller annen (positiv) måte, og som defor blir "kødda" med.

8511606[/snapback]

Skiller seg ut på en positiv måte? Tror du har misforstått totalt.

Lenke til kommentar

8511606[/snapback]

Skiller seg ut på en positiv måte? Tror du har misforstått totalt.

8511727[/snapback]

Si hvorfor du er der da, så kan vi avgjøre om du fortjener det ;)

Lenke til kommentar
Ble svartelistet av russen i mars nesten uten grunn.

8509590[/snapback]

I mars var jeg tydligvis på toppen,

8509639[/snapback]

Men er svarelisten noe russen virkelig bruker tid på?

8509649[/snapback]

Hvis du ble svartelistet uten grunn (noe du sikkert ikke har blitt) og ligger øverst, tror jeg hele svartelisten på skolen er useriøs.

Har du gjort noen sprell, eller gjort et eller annet dumt/spesiellt i løpet av året kan det hende du har havnet der av den grunn. (Pleier ofte å være en kommentar til folka på svartelista, pleier det ikke? :p )

"Terroriseres" av russen. :)

8511549[/snapback]

Det er litt for drøyt ;o

Lenke til kommentar

Husker en klassekammerat av meg ble svartelistet i fjor, men da de kom hadde vi allerede hamstret bra med egg så de kom ikke flere ganger merkelig nok :hmm:

Men siden han allerede var svartelitstet tok vi og egget de fleste russen vi så, var merkelig få som gikk forbi mekanisk avdeling senere i russetiden ;)

Lenke til kommentar
Hehe genialt å eie russen på den måten

8512010[/snapback]

Si hva du har gjort da...

8512035[/snapback]

Du har mast om dette i 3 poster nå, jeg ser ingen grunn til å gå ut med det her.

8512181[/snapback]

Nei vel, gi da faen i å klage og syte her..

De som blir svartelista blir det av en grunn ;)

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

På min liste ligger russen omtrent like langt nede som bunnslammet i dammer i skogen på sommeren. De fleste er helt greie, normale skoleflinke ungdommer, helt til de får på den drakten og blir en unisont-tenkende graut som tror de kan gjøre hva de vil fordi de er mange. Se min post på forrige side for begrunnelse.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Du må da skjønne at de blir enklere for oss å svare hvis vi får vite hva du har gjort.

8512451[/snapback]

Hva er du maser om? Jeg har da fått svar på alle spørsmålene jeg stillte.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det jeg gjorde var å skrive mye tull og nonsense på elevrådets sider på internett ingen negative ting men bare morsomheter. I debatt forumet
Endret av SurfingElite
Lenke til kommentar
Det jeg gjorde var å skrive mye tull og nonsense på elevrådets sider på internett ingen negative ting men bare morsomheter.

8512653[/snapback]

Da fortjener du den prylen du kan få :mad:

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Det jeg gjorde var å skrive mye tull og nonsense på elevrådets sider på internett ingen negative ting men bare morsomheter.

8512653[/snapback]

Da fortjener du den prylen du kan få :mad:

8512667[/snapback]

Ja! Det er krise å skrive noe i skolens debatt forum

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...