jahas Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Kan jeg spørre hvorfor du er svartelistet? De som blir svartelistet er jo som regel ikke "nærder" som blir mobbet resten av året. De er som oftest folk som skiller seg ut på en eller annen (positiv) måte, og som defor blir "kødda" med. Husker i fjor, da var det en fyr som var ganske populær som ble svartelista forde hn var ganske nærd (helt greit etter min mening). Hu andre blei svartelista fordi hu gikk i skjørt i -10 grader (også helt greit spør du meg). Var flere, men husker ikke dem... Endret 1. mai 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) sorry 14141414 Endret 1. mai 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 De som blir svartelistet er jo som regel ikke "nærder" som blir mobbet resten av året. De er som oftest folk som skiller seg ut på en eller annen (positiv) måte, og som defor blir "kødda" med. 8511606[/snapback] Skiller seg ut på en positiv måte? Tror du har misforstått totalt. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 De som blir svartelistet er jo som regel ikke "nærder" som blir mobbet resten av året. De er som oftest folk som skiller seg ut på en eller annen (positiv) måte, og som defor blir "kødda" med. 8511606[/snapback] Skiller seg ut på en positiv måte? Tror du har misforstått totalt. 8511727[/snapback] Si hvorfor du er der da, så kan vi avgjøre om du fortjener det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ble svartelistet av russen i mars nesten uten grunn. 8509590[/snapback] I mars var jeg tydligvis på toppen, 8509639[/snapback] Men er svarelisten noe russen virkelig bruker tid på? 8509649[/snapback] Hvis du ble svartelistet uten grunn (noe du sikkert ikke har blitt) og ligger øverst, tror jeg hele svartelisten på skolen er useriøs. Har du gjort noen sprell, eller gjort et eller annet dumt/spesiellt i løpet av året kan det hende du har havnet der av den grunn. (Pleier ofte å være en kommentar til folka på svartelista, pleier det ikke? ) "Terroriseres" av russen. 8511549[/snapback] Det er litt for drøyt ;o Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Uten grunn? Det var selvfølgelig en grunn men ingen god grunn. Gjorde noe sprell i mars ja, men ikke noe som var i mot russen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nei, uansett så hvis de finner noe morsom i det putter de deg fortsatt på svartelisten.. Sånn det er bare Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Stemmer det, men jeg tåler vel litt vann Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Husker en klassekammerat av meg ble svartelistet i fjor, men da de kom hadde vi allerede hamstret bra med egg så de kom ikke flere ganger merkelig nok Men siden han allerede var svartelitstet tok vi og egget de fleste russen vi så, var merkelig få som gikk forbi mekanisk avdeling senere i russetiden Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Hehe genialt å eie russen på den måten Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hehe genialt å eie russen på den måten 8512010[/snapback] Si hva du har gjort da... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Hehe genialt å eie russen på den måten 8512010[/snapback] Si hva du har gjort da... 8512035[/snapback] Du har mast om dette i 3 poster nå, jeg ser ingen grunn til å gå ut med det her. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hehe genialt å eie russen på den måten 8512010[/snapback] Si hva du har gjort da... 8512035[/snapback] Du har mast om dette i 3 poster nå, jeg ser ingen grunn til å gå ut med det her. 8512181[/snapback] Nei vel, gi da faen i å klage og syte her.. De som blir svartelista blir det av en grunn Endret 1. mai 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Syte? Jeg kommer med et spørsmål, fordi jeg lurer på en del ting. Dra vekk fjortisfaktane dine. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Du må da skjønne at de blir enklere for oss å svare hvis vi får vite hva du har gjort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) På min liste ligger russen omtrent like langt nede som bunnslammet i dammer i skogen på sommeren. De fleste er helt greie, normale skoleflinke ungdommer, helt til de får på den drakten og blir en unisont-tenkende graut som tror de kan gjøre hva de vil fordi de er mange. Se min post på forrige side for begrunnelse. Endret 1. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Du må da skjønne at de blir enklere for oss å svare hvis vi får vite hva du har gjort. 8512451[/snapback] Hva er du maser om? Jeg har da fått svar på alle spørsmålene jeg stillte. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det jeg gjorde var å skrive mye tull og nonsense på elevrådets sider på internett ingen negative ting men bare morsomheter. I debatt forumet Endret 1. mai 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det jeg gjorde var å skrive mye tull og nonsense på elevrådets sider på internett ingen negative ting men bare morsomheter. 8512653[/snapback] Da fortjener du den prylen du kan få Endret 1. mai 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Moderator fikset en quote og slettet en dobbeltpost og en post som kommenterte dette. Geir Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det jeg gjorde var å skrive mye tull og nonsense på elevrådets sider på internett ingen negative ting men bare morsomheter. 8512653[/snapback] Da fortjener du den prylen du kan få 8512667[/snapback] Ja! Det er krise å skrive noe i skolens debatt forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg