Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Herregud, det er da bare snakk om litt vann Og jeg lurer på hva du kommer til å gjøre når du er russ? da er det plutselig helt greit? 8509765[/snapback] Jeg kommer til å ha det morro, uten bekostning på andre. Jeg er ikke en dritt til vanlig, hvorfor skulle jeg bli det i russetiden? *Leif 8509767[/snapback] Er det virkelig så fryktelig med litt vann? Og du sier det nå, men at du kommer til å ha det gøy på bekostning av andre i russetida er garantert. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Herregud, det er da bare snakk om litt vann Og jeg lurer på hva du kommer til å gjøre når du er russ? da er det plutselig helt greit? 8509765[/snapback] Jeg kommer til å ha det morro, uten bekostning på andre. Jeg er ikke en dritt til vanlig, hvorfor skulle jeg bli det i russetiden? *Leif 8509767[/snapback] Er det virkelig så fryktelig med litt vann? Og du sier det nå, men at du kommer til å ha det gøy på bekostning av andre i russetida er garantert. 8509774[/snapback] Å bli dynket i vann er jo en ting. Men kjenner flere som har blitt utsatt for ren mobbing. Fått rykter etter seg. Bilder som har blitt lagt ut osv. For mange er dette ikke bare uskyldig lek. For noen så er det faktisk ganske sårende. Jeg kjenner meg selv, og jeg klarer å drikke å ha det gøy uten å være blind for at noen folk faktisk ikke syntes det er så gøy som alle andre. Hadde ikke vært stolt av å dynke en helt ny førsteklassing i vann feks. Hva er morsomt med det? Det er jo bare slemt? Lenke til kommentar
Bernoulli Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg må være så ærlig å si at jeg heller ville dynket en fersking som russ, enn selv som fersking å bli dynket av en russ. Hehe. Men nå går jeg bare i tiende foreløpig da, men til neste år begynner jeg på samme videregående skole som søskenbarnet mitt, som blir russ. Da blir jeg satt opp på svartelista kun fordi vi er i slekt =/ Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hva er svartelista? Edit: Altså, svarteliste er jo egentlig folk man boikotter, er det ikke? Så egentliv vil det si at russen ikke utfører prankene sine på de som er på lista Men har en følelse av at det ikke er sånn. Endret 1. mai 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Russen legger IQ'n hjemme i skuffen det øyeblikket de får på seg drakten, og blir bare en stor, kvalm, rød masse som deler samme hjernen, som desverre er så skambanket av alkohol at det ikke er noe vett igjen der. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Et par i mitt område som ble "kidnappet" av russen, satt langt ute på et øde sted i bare boxeren. Det er INGEN på flere mils avstand, og siden de tar alt du eier og har så kan du ikke ringe etter hjelp heller. Når slikt skjer så går de for langt. At de står utenfor når bussen min kommer, og spruter vann på meg går bra. Men det finnes en grense. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det å bli "kidnappet" som du sa der, hørtes are sykt og jævli stygt gjort ut. Sjøl har jeg aldri hatt no problemer med russen. I fjor ( da gikk jeg første året ) dreiv russen å spruta vann på alle som kom ut døra når vi slutta på skolen. ( tok ihvertfall en del folk ). Når jeg kom bare snudde russen og gikk tilbake Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Russen legger IQ'n hjemme i skuffen det øyeblikket de får på seg drakten, og blir bare en stor, kvalm, rød masse som deler samme hjernen, som desverre er så skambanket av alkohol at det ikke er noe vett igjen der. 8510323[/snapback] Oioi. En person som ikke fikk oppleve russetiden selv, så han velger å slenge dritt om russen for å veie opp. tzzh, barn. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Når jeg kom bare snudde russen og gikk tilbake 8510743[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Oioi. En person som ikke fikk oppleve russetiden selv, så han velger å slenge dritt om russen for å veie opp. 8510816[/snapback] Oioi, en person som synes det er morsomt å mobbe andre som er mindre enn en selv. Det der er like dumt som å si at fengselsvakter passer på fangene for å veie opp for alle voldtektene og drapene de ikke fikk utført. Endret 1. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Haha, på skolen vår er det Texas om dagen altså. "Åååh herregud pass på oss lærere, så ikke russen tar oss". Det morsomme er at de som faktisk er redde for å bli tatt blir i all hovedsak aldri tatt. Synes russen opptrer utrolig fett jeg, og gleder meg til jeg blir russ neste år. I første klasse var jeg ikke på terrorlista, så de lot meg være i fred. Allikevel er jeg 2meter høy og nokså synlig, så det endte med at noen russ tok meg som en slags finale, og kasta meg i den såkalte "Synken", som er en dam med kloakkvann. Litt av en svømmetur, men jeg tok det med et smil. Blir for dumt å anmelde og sånn bare fordi en russ spruta vann eller pakka deg inn i bobleplast og hang deg opp i 10 minutter. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hmm, her jeg bor er det ikke så unormalt å kjøre folk til øde plasser, men de bruker ikke å ta klær osv. dessuten er det ingen plasser her hvor jeg bor der det ikke finnes folk innen 5 km. maks. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hehe, når man nærmer seg 30 er bare sånne russegreier patetisk tåpelig. Jeg er sikkert 10 år eldre enn dere. Og det at de på død og liv skal "ta" folk som ikke har noe med dem å gjøre, er jo helt meningsløst. "Ja, la oss plage noen folk som sikkert blir plaget nok resten av året. Vi er jo RUSS. Vi er kewle! Vi har rød dress!!1" På vår skole kidnappa de ei jente og holdt henne "fange" i mange timer, hun ble nesten voldtatt, og de endte med å kle henne naken og henge klærne hennes i flaggstanga og satte henne av utfor skolen. Hun var hysterisk redd i flere uker etterpå. Det er vel kult, det. Pøbler, det er det man kaller sånt. Også kommer faen meg russepresidenten og sier "men de er jo bare russ en gang i livet."..so what? Skal de legge alle hemninger til side og bli forbrytere bare fordi de "er det en gang i livet"? De som gjorde det ble utvist og fikk ikke ta eksamen. TIl pass for dem. Hva hadde hun gjort for å fortjene det? Hun var litt "nerd". Endret 1. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det der hørtes svært dramatisk ut. Tror ikke det er et tilfelle som skjer hele tiden, og langt ifra på alle skoler. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Det der hørtes svært dramatisk ut. Tror ikke det er et tilfelle som skjer hele tiden, og langt ifra på alle skoler. 8511192[/snapback] Nei, men du kan være rimelig sikker på at det ikke ville skjedd om det ikke var for det faktum at de var russ. Endret 1. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 På vår skole kidnappa de ei jente og holdt henne "fange" i mange timer, hun ble nesten voldtatt, og de endte med å kle henne naken og henge klærne hennes i flaggstanga og satte henne av utfor skolen. 8511041[/snapback] Det der skal man faenmeg anmelde til polti da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Det ble en stor sak av det i avisen. Omtrent hele byen var rasende på det som skjedde. Russen gjør ikke sånt mere der, i frykt for å bli lynsjet. Selv nå, mange år senere tør knapt russen å vise seg utafor bussene sine. Men bare å tenke på det gjør meg kok forbanna, og at attpåtil fjortisrussene mener de har en slags menneskerett til å plage folk bare fordi de er ferdig med skolegangen er jo latterlig. Endret 1. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 I mitt tilfelle vet ikke en gang russen hvem jeg er eller hvordan jeg ser ut ''in real life'' men de har navnet mitt, og skal absolutt ''ta'' meg Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) "Terroriseres" av russen. Endret 1. mai 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg