Gå til innhold

Svartelistet av russen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanlige regler gjelder her også, man er ikke fritatt til å gjøre faan med andre personer bare fordi man er russ. "ferskisene" anmelde oss for svartelista vår... nå 3år senere, har de også satt opp en svarteliste... latterlig, de tåler ikke det selv, men når de er blitt størst så skal de faan meg lage bråk. Men jeg har kommet til det stadiet at visst en med russekostyme gjør noe med meg, kommer jeg til å grisebanke den personen, så lenge det er et hankjønn. Når det er jenter er det bare å snu seg og komme seg unna, man slår ikke jenter :) Uansett, føler du deg truet, si ifra til lærer/rektor, men i 95% av tilfellene så skjer det ikke noe med de som er på svartelista, kanskje noen spruter litt vann på deg, men ved å gjøre motstand gjør du bare vondt værre.

Lenke til kommentar

Vi brukte tid, eller de som er svartelistet kan som oftest for det selv.. vi hadde noen som hadde utmerket seg, og så og si bedt om det selv.. dermed så vi muligheten til å få mange til å drive faan med dem i 17 dager.. men den gang ei... vi fikk beskjed om at vi ville bli anmeldt med engang om noen så mye som så noe tull fra vår side.. spesielt mot de som var på svartelisten... men... :) det er jo klart, det de ikke ser, har de heller ikke vondt av.. :p pass deg for gangene når du er der alene, eller bare med en eller to kompiser. (Kompisene dine vil muligens være til lite hjelp, da russen aldri går på med mindre de er sikre på at de har sjans til å vinne ;p sånn typ 10on1 :p )

Lenke til kommentar

Å bli plassert på en svarteliste med en haug andre random utvalgte personer ville jeg bare ledd av. Men når det kommer til trusler på mail og lignende så begynner det å bli ganske alvorlig, så da burde du kanskje gått videre med det.

Selvsagt gjelder vanlige regler i russetiden. Mange russ ser ut til å tro at de til og med er over norsk lov i denne perioden, noe som er så feil som det kan bli.

Lenke til kommentar

Syntes russegreiene har gått for langt når man begynner å henge ut folk med bilder og greier. Det at en gruppe mennesker bestemmer seg for "å ta noen" helt uten grunn er for meg helt sykt. Sikkert noen som syntes det er morro, men min erfaring er at de aller fleste faktisk ikke syntes det er så kjekt. Å henge ut noen, bølle noen, muligens dynke dem i vann, helt plutselig uten deres viten, er kjipt og ikke morro, russetid eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Herregud, det er da bare snakk om litt vann :) Og jeg lurer på hva du kommer til å gjøre når du er russ? da er det plutselig helt greit?

Lenke til kommentar
Herregud, det er da bare snakk om litt vann :) Og jeg lurer på hva du kommer til å gjøre når du er russ? da er det plutselig helt greit?

8509765[/snapback]

 

Jeg kommer til å ha det morro, uten bekostning på andre. Jeg er ikke en dritt til vanlig, hvorfor skulle jeg bli det i russetiden?

 

*Leif

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...