Gå til innhold

Neste bf2 patch?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur nok at du kan vinke farvell til bf2 patcher!

DICE slutta nok etter 1.41 patch... :cry:

men følg med her for nermare informasjon.

 

Som sagt, trur ikkje det kjem nye baner/patcher til bf2, men du kan laste ned custom maps eller "tillegsspill" hugsa ikkje ka da heite no.. men for eksempel point of reality osv. Men dei er ikkje ranka

Lenke til kommentar
det er jo ikke noe vits med flere BF2 patcher, virker jo som at folk er fornøyd med BF2 sånn det er nå. og hvis de ikke er det kan de jo bare gå over til å spille 2142 som er mere balansert med mindre bugs

8514607[/snapback]

 

Lurer på hvordan 2142 er mer balansert?

 

Jeg kunne tenkt meg en patch som fikser glitchene, er så utrolig irriterende å komme på en relativt god server, så er det noen som utnytter glitchene. Så er det ingen admins der heller, nytter jo ikke ta kontakt med EA om spillere med slik oppførsel heller har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Prøv å last ned Project Reality. Det er helt rått i forhold til standard BF2 og eliminerer en del av de kjipe tingene med BF2 som drittunger står for (kjøretøy-stjeling, teamkilling osv.)

 

Dessuten er det imo mye mer realistisk. Lydene av de forskjellige våpnene er (nesten) autentiske og du går ned rimelig raskt hvis du treffes.

 

Alle kartene er helt nye og man har flere forskjellige game modes enn i "Vanilla" BF2...

Lenke til kommentar
Prøv å last ned Project Reality. Det er helt rått i forhold til standard BF2 og eliminerer en del av de kjipe tingene med BF2 som drittunger står for (kjøretøy-stjeling, teamkilling osv.)

 

Dessuten er det imo mye mer realistisk. Lydene av de forskjellige våpnene er (nesten) autentiske og du går ned rimelig raskt hvis du treffes.

 

Alle kartene er helt nye og man har flere forskjellige game modes enn i "Vanilla" BF2...

8560735[/snapback]

Makan til treig og kjedelig mod skal man lete lenge etter.

 

Skal man ha realitet, stikk og spill Armed Assault.

Lenke til kommentar
Prøv å last ned Project Reality. Det er helt rått i forhold til standard BF2 og eliminerer en del av de kjipe tingene med BF2 som drittunger står for (kjøretøy-stjeling, teamkilling osv.)

 

Dessuten er det imo mye mer realistisk. Lydene av de forskjellige våpnene er (nesten) autentiske og du går ned rimelig raskt hvis du treffes.

 

Alle kartene er helt nye og man har flere forskjellige game modes enn i "Vanilla" BF2...

8560735[/snapback]

Makan til treig og kjedelig mod skal man lete lenge etter.

 

Skal man ha realitet, stikk og spill Armed Assault.

8560759[/snapback]

 

Njaa, vil si meg uendig her, men det er vel litt subjektivt uansett. For å si det sånn - modden er ikke noe treigere og kjedeligere enn du selv vil. Synes det blir mer spennende å springe i rundt i en velorganisert squad og "leke krig" enn i vanlig BF2 (når jeg spiller det er det mer for casual action og litt urealisme som også er artig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...