_sindre_ Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hei. Jeg vurderer om jeg skal mekke en hjemmeside snart. Planen er å ha noen vanlige sider med skrift og info, gjerne noen bildegaleri og muligens noe annet. Planen er også å ha ca 2 brukere som du kan logge på med fra internett, og at disse skal på en enkel måte kunne forandre på skrift og bildegallerier. Er dette umulig å få til? Går det ann å laste ned noen slike maler fra internett? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Dette er ikke umulig å få til, faktisk så er det ganske lett, men ut ifra posten din får jeg følelsen av at det å du skal lage noe slikt noe selv, bare ville være vanskelig og unødvendig, prøv heller å last ned et CMS (Content Managment System) og fiks litt på innstillingene man har tilgjengelige slik at det skal passe deg. Endret 1. mai 2007 av -XaHc- Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Dette er ikke umulig å få til, faktisk så er det ganske lett, men ut ifra posten din får jeg følelsen av at det å du skal lage noe slikt noe selv, bare ville være vanskelig og unødvendig, prøv heller å last ned et CMS (Content Managment System) og fiks litt på innstillingene man har tilgjengelige slik at det skal passe deg. 8509434[/snapback] Har du tips til ett slikt system? gjerne en link. Det er bare en fordel om jeg slipper å gjøre alt kodingen, men jeg ønsker helst å stå ganske fritt når det gjelder design. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 På denne siden kan du prøve ut forskjellige systemer (som vanlig besøkende og administrator) http://www.opensourcecms.com. Finner sikkert noe som passer der, og det å skifte tema er lett hos de fleste systemene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå