Gå til innhold

Er det noen lett måte å mekke hjemmeside?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vurderer om jeg skal mekke en hjemmeside snart. Planen er å ha noen vanlige sider med skrift og info, gjerne noen bildegaleri og muligens noe annet. Planen er også å ha ca 2 brukere som du kan logge på med fra internett, og at disse skal på en enkel måte kunne forandre på skrift og bildegallerier.

Er dette umulig å få til? Går det ann å laste ned noen slike maler fra internett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke umulig å få til, faktisk så er det ganske lett, men ut ifra posten din får jeg følelsen av at det å du skal lage noe slikt noe selv, bare ville være vanskelig og unødvendig, prøv heller å last ned et CMS (Content Managment System) og fiks litt på innstillingene man har tilgjengelige slik at det skal passe deg.

Endret av -XaHc-
Lenke til kommentar
Dette er ikke umulig å få til,  faktisk så er det ganske lett, men ut ifra posten din får jeg følelsen av at det å du skal lage noe slikt noe selv, bare ville være vanskelig og unødvendig, prøv heller å last ned et CMS (Content Managment System) og fiks litt på innstillingene man har tilgjengelige slik at det skal passe deg.

8509434[/snapback]

Har du tips til ett slikt system? gjerne en link.

Det er bare en fordel om jeg slipper å gjøre alt kodingen, men jeg ønsker helst å stå ganske fritt når det gjelder design.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...