teke Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har siste tiden hatt et gjentakende problem med tilkobling trådløst til internett. Bruker en officeconnect router fra 3com. Det som skjer er at plutselig får ikke pcene koble seg til denne. Det gleder ikke bare en maskin men de andre så det er ikke noe problem som gjelder en spesifikk pc. Ved å slå av og på router blir alt som normalt igjen. Dette har aldri vært ett problem før inntill de siste 2 ukene. Dette finner jeg litt rart. Har noen en ide om hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har du prøvd å oppdatere firmware for routeren din? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg har nå brukt officeconnect 3 steder. Alle sammen fungerte bra i starten. Men en etter en har sluttet å virke. Oppdaterte firmware. Symtomer: Klarer ikke å koble til trådløst, svært treg konfigurasjon via tpkabel. Sted 1: Her har det ikke vært problemer. Sted 2: Sendte tilbake til psdata og fikk ny i retur. Den jeg fikk i retur har symtomer som du beskriver. Sted 3: Sendte tilbake til psdata. Byttet inn i en linksys uten mellomlegg. Så, velkommen i klubben. Endret 1. mai 2007 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå