Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mistet bestevenn kansje? :(

Gjest Gjest_Sara_*

Anbefalte innlegg

Jojo, venner er OK, men BESTEvenner er noe annet. Da er man mye nærmere innpå personen enn bare casual-venn. Iril, du tror ikke han ser noe annet i jenta enn bare et par pupper, da? Det er jo nesten å fornærme Sara å si det :p

8515073[/snapback]

Det var ikke henne jeg snakket om da. Det var svar på det gutta sa om at det ikke går ann å være venner med jenter.. Får de vil bare være sammen med de.. Da ser de jo bare jentene som et par pupper..

Så nei det var ikke rettet mot Sara.. Det var får å sette det de sa i et perspektiv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jojo, venner er OK, men BESTEvenner er noe annet. Da er man mye nærmere innpå personen enn bare casual-venn.

8515073[/snapback]

Ja, går det ikke ann å ha en bestevenn som er av det andre kjønn da?

8515080[/snapback]

La oss si at du har en guttevenn du er mest sammen med av alle, jentevennene dine også... Det skal ikke mye til før han liker deg, som annet en venn.

Om jeg hadde vært den nereste jenta til en atraktiv jente, hadde jeg ikek holdt ut...

Hadde prøvd meg på henne, det må jeg ærlig si...

Så enten er man meget spesiel, eller homo :)

Lenke til kommentar
Jojo, venner er OK, men BESTEvenner er noe annet. Da er man mye nærmere innpå personen enn bare casual-venn.

8515073[/snapback]

Ja, går det ikke ann å ha en bestevenn som er av det andre kjønn da?

8515080[/snapback]

La oss si at du har en guttevenn du er mest sammen med av alle, jentevennene dine også... Det skal ikke mye til før han liker deg, som annet en venn.

Om jeg hadde vært den nereste jenta til en atraktiv jente, hadde jeg ikek holdt ut...

8515114[/snapback]

Man må jo ikke være spesiell eller homo da.. Han kan jo sette pris på vennskapet.. Men jeg skjønner hva du mener, er ikke det.

Men det er jo mulig å bare være venner.. :)

Jeg hadde en bestekompis, eller har og vi er bare venner.. Kjempe praktisk, kan snakke om alt.. Nå har vi no begge kjærester så da har vi ikke så mye tid til hverrandre.. Men før det var vi mye sammen.. Så det går ann :p

Lenke til kommentar
Hehe, jeg gir meg :p

Kanskje det er jeg som er spesiel da... :dribble:

8515190[/snapback]

Hehe.. Ja det kan jo tenkes :p

8515216[/snapback]

Wohoo! :w00t:

Æ e no spessiel, det ekk'e du... :tease:

8515263[/snapback]

Haha.. på området skal du få lov til å være spesiell helt aleine :p

Lenke til kommentar

8515114[/snapback]

Huff, da må jeg være meget spesiell, da? Litt snever konklusjon synes jeg :hmm:

En gutt kan fint ha ei attraktiv jente som sin beste venn, for min del så forandrer jeg forhold til jenter etterhvert som jeg blir kjent med de. Ei jente jeg tidligere kanskje ønsket å være sammen med, forandrer seg til et ønske om å ha henne som venn - da det går opp for meg at vi passer bedre som venner enn kjærester.

Lenke til kommentar

Det er jo fort slik at hvis han liker deg og veit du ikke liker han så vil han helst ikke si noe til deg, for da kan det fort bli rart mellom dere to. Det er og slik at det er lov å håpe for han at hvis dere henger lenge nok sammen kanskje du vil begynne å like han, men nå har han insett at det ikke skjer og derfor orker han ikke tanken av å være sammen med deg lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...