iFix Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Fjernstyringa til sentrallåsen sluttet plutselig å fungere her en dag . Noen som har et tips til hva det kan være? Har målt alle sikringene(uten å ta dem ut) uten å finne noen som er gåene. -97mod. vw passat tyskimportert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 97 modell... har du vurdert om det kan være batteriet i fjernstyringa di? Lenke til kommentar
iFix Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 97 modell... har du vurdert om det kan være batteriet i fjernstyringa di? 8509738[/snapback] Tviler på at det er det. Byttet batteri for ca. 9 mnd. siden, men jeg hadde det ut nå for å sjekke spenningen, og den er 3,08V så det skulle vel holde. Det lyser også en liten diode på nøkkelen når jeg tykker. Det skjedde helt plutselig. Åpnet bilen med knappen på morran og kjørte ca.1t til ferja og låste med knappen. Da jeg kom ned og skulle låse opp bilen igjen så skjedde det ingenting. Har ikke fungert siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 da må nok nøkkelen programerest på nytt, har sjekket etter metoder men eneste mulighet for å gjøre dette er ved hjelp av diagnoseutstyr. Lenke til kommentar
iFix Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 da må nok nøkkelen programerest på nytt, har sjekket etter metoder men eneste mulighet for å gjøre dette er ved hjelp av diagnoseutstyr. 8510280[/snapback] Jeg har vag-com... Lenke til kommentar
iFix Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Fikk det til Fulgte veiledningen i denne linken http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-r...e-matching.html Nøkkelen måtte stå i tenninga for at dette skulle fungere. Prøvde først å bruke en annen nøkkel uten fjernstyring i tenninga, men det funka ikke... Uten ditt svar hadde jeg nok ikke komt på at nøkkelen måtte reprogrammeres, så takk Lenke til kommentar
iFix Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Nå har jeg fått problemer igjen.. Og denne gangen virker ikke metoden fra ross-tech. Alt ser greit ut inntil jeg trykker på save og trykker ok på spørsmålet som da kommer opp. Da får jeg melding om at "Channel01" er utigjengelig. Kan nevne at sentrallåsen på førerdøra er delvis ødelagt. Har det noe å bety? Noen som har gode forslag? Se ellers vedlegg for screenshots 1_st.bmpTest.bmpError.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå