Markusll Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Eier ikke et et snev av mykhet. Klarer ikke ta ned på føttene mine når jeg står med strake ben. Håper det blir litt annerledes nå som jeg har begynnt å småtrent litt. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Eier ikke et et snev av mykhet. Klarer ikke ta ned på føttene mine når jeg står med strake ben. Håper det blir litt annerledes nå som jeg har begynnt å småtrent litt. 9267791[/snapback] Bare husk å tøye, nå da. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Skal prøve og hugse det Endret 13. august 2007 av Markusll Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Tøye når man legger seg kan ofte være lurt. Da tenker jeg på ryggen spesielt etter en "pc-økt". Da sover i iallefall jeg bedre Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har trent kampsport i en del år. Tør og påstå at jeg er en god del mykere enn gjennomsnittet. Har i hvert fall fått høre en del ganger at jeg er myk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå