Gå til innhold

Hvor myk er du?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Blitt litt stivere i det siste, men er ikke noe problem å få hodet mellom knærne/panna i bakken når jeg sitter.

Men lysken(?) er kjempestiv, har ikke sjang til å gå ut i spagaten. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Det har jeg kun greid en gang, og da var jeg skikkelig varm etter jeg hadde trent en stund. Til vanlig rekker jeg ikke ned i gulvet en gang,

Lenke til kommentar

Jeg klarer så vidt en av to spagater. Ikke den med en fot til hver side, men den en fot foran og en fot bak. Funker bare etter litt hardtrening og i korte stunder dog..

Hvordan sjekker man mykheten i overkroppen? Broen er ikke no' problem altså :)

Lenke til kommentar
Man skal bli temmelig desperat for å gjøre noe slikt.

9253684[/snapback]

Engang jeg sto på bussholdeplassen sammen med noen folk, så kom en narkoman bort til oss og spurte om vi hadde prøvd det. Alle nektet, men narkomanen sa at alle gutter i verden vil før eller senere prøve det. Hehe morsom myte, men er den sann?

Lenke til kommentar

Har ikke trent noenting de siste 10årene men jeg klarer fint å stå med rette ben og legge håndflatene i bakken kan tilogmed legge dem i bakken "bak" meg. Klarte spagaten før i tiden og tok begge beina bak hodet før også. Nå klarer jeg kun 1 om gangen :p

Har også noen merkelige kne, dem bøyer seg mye lenger "bak" enn andre "normale" knær hehe ser helt mongo ut om jeg går og legger dem i det "hakket" men har ikke noe problem med å gå normalt.. kan liksom bare legge dem et hakk lenger om jeg vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...