christo123 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) x Endret 10. april 2008 av christo123 Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Etter hva jeg vet, så ville jeg sagt nei, men det er jo farlig å ferdes på nettet da. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hacking er noe som en privat person godt som aldri vil komme borti da hackere ikke bruker tiden sin på folk de ikke tjener noe på å hacke. Virus derimot kan alle uforsiktige få og er resten av personene i LANet like uforsiktike er det stor sjans for at de også sitter med skjegget i postkassa. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er mange som også hacker for å ta hevn etc. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er vel også en del som hacker for å trene seg. Og da er vel privatpersoner de beste å øve seg på, da sjansen for å bli oppdaget/annmeldt vel er mindre... Lenke til kommentar
eppis Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hacking er noe som en privat person godt som aldri vil komme borti da hackere ikke bruker tiden sin på folk de ikke tjener noe på å hacke. dette stemmer... det hackerne i dag er ute etter er og tjene penger og dette gjør dem via pop-ups og reklame og spyware/virus som nevnt tidligre. Hacking for damage er ikke noe man ser på privat personer lengere. Selv om man slår av Brannmuren på PCn så regner jeg med at han fortsatt har en Brannmur i Ruteren sin. Er jo der det meste blir tatt allikevel. Spørs hvordan nettverks oppsettet ditt er. Men jeg er enig det at så lenge du har en grei ruter med firewall så burde ikke det og slå av firewallen på pcn være noe problem. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Pop-ups og reklame har ingenting med hacking å gjøre. Det er skjelden at virus og spyware har det og. Edit: Spyware har forresten mye til felles med hacking. Endret 1. mai 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå