Gå til innhold

komplett.no,kjipt...

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

beklager et heller mindre kreativt tema (topic)

saken er uansett den samme, misliker STERKT komplett etter at de i hw sin kalender på dag 24 tilbyr oss skjermkortet de hadde som ukestilbud for 1 - 2 uker siden!

var interessert i tilbud som ingen andre har gitt før, ikke noe som komplett tjente søkkevis med penger på forrige uke og som de vil gjennomfør en gang til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva det er du klager på, om komplett tjener penger så er jo det hyggelig for dem. Og tilbudet er hyggelig for oss, det er dessuten litt billigere en forgje gang om jeg ikke tar mye feil. Dette er vell et ganske godt tilbud, sikkert ikke så veldig mange andre webshoper som kunne gjennomført det samme. Jeg synst det er toppers jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg sier ingenting om at tilbudet er kjipt!

men synes det er kjipt at de bruker det en gang til.

tilbudet er meget bra,det sier jeg ingenting på.

det er heller ingenting billigere enn forrige gang, prisen ligger på akkurat det samme.

ikke trekk konklusjoner, jeg klager ikke på et bra tilbud eller ei, jeg synes bare det er litt kjipt at de bruker samme tilbudet som ble brukt 2 uker før.

Lenke til kommentar
jeg sier ingenting om at tilbudet er kjipt!

men synes det er kjipt at de bruker det en gang til.

tilbudet er meget bra,det sier jeg ingenting på.

det er heller ingenting billigere enn forrige gang, prisen ligger på akkurat det samme.

ikke trekk konklusjoner, jeg klager ikke på et bra tilbud eller ei, jeg synes bare det er litt kjipt at de bruker samme tilbudet som ble brukt 2 uker før.

Hvorfor syns du det er kjipt ? Er det bare fordi du helst vil ha et annet skjermkort? Og så er du misfornøyd på Komplett.no fordi dem ikke har noe ekstra tilbud på akkurat det skjermkortet? Hørt sånt sprøyt!

Det er BRA at Komplett har tilbud på ting. Det gjør at det i snitt blir litt billigere for oss å kjøpe greier, men kom ikke her og KLAG/SYT på et tilbud. Alternativet er at dem ikke hadde kjørt noe tilbud i det hele tatt, ikke sant? Har du virkelig ikke større problemer eller noe bedre å syte på, så har du for mye fritid ... for dette blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

uke 17 : tilbud på rimi - spekeskinke kun kr 19.90

uke 18 : tilbud på rimi - spekeskinke kun kr 19.90

følger du overhodet ikke med på hva jeg sier ?

vil ikke ha noe annet skjermkort, er langt fra det dette står om, dette står om det at komplett legger inn et tilbud som ble brukt for 1-2 uker før kalenderen.

klager ikke, syter ikke, sier bare at det er kjipt å bruke et tilbud som de allerede har brukt like før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...