Gå til innhold

Macbook finner ikke batteriet

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Macbooken min har fått det for seg at den ikke har noe batteri. Dette gjør at der det vanligvis står batterikapasitet, står det nå bare et kryss, det gjør også at jeg må ha strømkabelen i konstant. Siden jeg stort sett bare bruker Macen hjemme er dette i og for seg ikke noe problem, men irriterende når jeg kommer borti strømkabelen og den bare dør... Er det noen som har hatt samme problemet? Har oppdatert det som kan oppdateres, installert den nyeste batterigreien Mac la ut på hjemmesidene sine også. Legger ut screenshot av hvordan ikonet ser ut.

...Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har installert batterioppgraderingen som kom for en uke siden (?) og det fortsatt ikke hjelper ville jeg tatt kontakt med butikken du kjøpte maskinen i.

Dersom du fremdeles har problemer med batteriet etter firmwareoppdateringen, tilbyr Apple seg å erstatte batteriet for deg gratis. Batteriet må ha ett eller flere av følgende symptomer:

Batteriet gjenkjennes ikke, slik at en ”X” vises i batteriikonet på menylinjen i Finder.

Batteriet lades ikke når datamaskinen kobles til vekselstrøm.

Batteriet viser lav ladekapasitet/brukstid ved bruk av et fullt laget batteri der antallet batterisykluser (som vist i systemprofiler) er færre enn 300

Batteripakken er synlig misdannet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Neimen skulle man sett :) Da er det rett bort til Eplehuset for å være vanskelig kunde igjen. Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...