timmstokke Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hei, Shoppet meg for et par timer siden ny Iiyama 22" HA202DT på DataButikken (julepresang), ettersom den var over 1000kr billigere enn den jeg fant på absoluttdata.no. Etter å ha fullført ordren forventet jeg en ordre bekreftelse fra dem, men intet har kommet enda. Normalt sett ville jeg ikke tenkt mer over det, men etter å ha lest kommentarer fra andre kunder av databutikken, ville jeg undersøke om dette var normalt. I følge databutikken sine sider er også Iiyama'en bestillings vare. Er det noen som har erfaring på hvor lang tid det tar før de får sendt ut slike ting? Ut ifra de erfaringene jeg har lest kan dette bli en lang og kjedelig affære Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 ordre bekreftelse kommer aldri med en gang, drøy det en dag ca.. tar noen timer for de fleste webshoppene Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Okay, takk. Var bare uvanlig siden jeg normalt sett shopper på flexi, ps eller komplett der ordre bekreftelsen vanligvis kommer innen et et minutt eller to Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 kommer som ofte helt an på nårtid på døgnet du bestiller.. fra netconnection.no fikk jeg den senere på kvelden, bestilte i 13,20 tida, fikk den rundt 19.50, pakken ble sendt dagen etter og jeg fikk den på julaften.. (temmelig solid, bestiller fredag, mottar den på julaften som var tirsdagen etter) Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 ps, flexi og komplett har automatisk utsending av ordrebekreftelse hvis jeg ikke tar helt feil. Har ikke erfaring med netconnection.no, så jeg vet ikke hvordan dere ordre system fungerer. Men over på noe annet, er det noen som vet circa hvor lang tid databutikken pleier å bruke på levering av ting de ikke har på lager? Som jeg nevnte tidligere er jeg litt skeptisk til dem pga alt det negative jeg har hørt ang. leverings tider. Hvis det kommer til å ta en 2-3-4 ukers tid for å få levert skjermen, vurderer jeg heller å betale de ekstra 1000kr'ene og shoppe hos absoluttdata i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 etter behandlingen av en venn av meg som ventet på en 180gb hdd av dem i 2 måneder, for så å få mail tilbake der de sier at ordren er fjernet så holder jeg meg av rent prinsipp unna databutikken.com Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg skulle ønske jeg hadde den muligheten, men for over 1000kr forskjell fra absoluttdata gir jeg dem en fair sjangse. *krysser fingrene* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå