John-Abruzzi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) halla, har "kjøpt" only the strong....noen som har sett den? er den bra? hva er handlinga ? *Emnetittel redigert av moderator, hugs så informativ som mogleg* Endret 1. mai 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 hvis du har den så er det vel bare å se den og gjøre opp en egen mening? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 kjøper den på nettet. får den om noen dager Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Regner med at vi snakker om Mark Dacascos sin Only The Strong. En av Dacascos sin bedre filmer synes jeg også en av mine favoritter i denne sjangeren. Det jeg synes er det beste er jo at man får et lite innblikk i en kampsport som sjelden blir brukt på film, nemlig den brasilianske kampsporten capoeira (wiki). Vil vel også si at dette er en av Sheldon Lettich (gammel Van Damme kompis) sine bedre filmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå