Azzido Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Tok dette på ett treff i kr.sand for litt siden. hva syntes dere? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Stilig bilde når det gjelder bilen og effektene den bringer med seg. Dog synes jeg bakgrunnen (gresset og publikum) var svært forstyrrende. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Stilig bilde når det gjelder bilen og effektene den bringer med seg. Dog synes jeg bakgrunnen (gresset og publikum) var svært forstyrrende. 8508888[/snapback] Slenger meg på denne. Kamera burde vært tiltet litt ned. Bakgrunnen bør være lys når du fotografere en mørk bil. Men ellers var bildet supert. Kanskje du kan endre bakgrunne i ps? Endret 1. mai 2007 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Stilig bilde. Skarpt og fint:) Motivet derimot...En siræva:) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 stilig bilde.. syns ikke det har noe å si at du har tatt med folkene.. viser bare at det var folkelig der. Lenke til kommentar
acer290 Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Fint bilde, men jeg syntes det ble bedre når jeg scrollet ned siden, og fikk vekk folkene, slik at gresskanten blir toppen av bildet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Knallbra bilde . Bilen er jo krystallklar. Likte dette veldig bra. Hvilke innstillinger bruker du på slike bilder? Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Takker for kommentarer;) bildet er tatt for å dokumentere ett treff, da er det alltids kjekt å vise at det faktisk er folk der også når vi kommer til instillinger og metode for å ta bilde så panorerer jeg bilen med lukker fra 1/60 - 1/120. lengden på lukker bestemmer jeg utifra farta som bilene har. det som da skjer er at du følger bilen med kamera når de farer forbi... bilen blir klar og du får lukker effekt på bakgrunn og folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå