Gå til innhold

burger king vs mc donalds!


OeO

Anbefalte innlegg

Ingen av dem da sulter jeg i stedet *æsj* sist gang jeg spiste burger på McDonalds fikk jeg noe smakløse greier, og sist jeg spiste på burgerking lå jeg å spydde hele dagen etter (kan hende att det var de 6 halvliterene jeg drakk den kvelden, men tviler) og værre betjening jeg fikk da, nei ellers takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Burger King!

Dessverre har den lokale BK gått konkurs, så jeg må nok ta til takke med McDonalds for tida... :cry:

 

Det samme har skjedd på Sandnes. Jeg pleide alltid å stikke innom BKen på Gågadå og ta en burgermeny med ekstra bacon. Nå må jeg ta turen til Maccern på Vågen 33 og nøye meg med de etter min mening dårligere burgerne der...

 

Men vil jeg bli skikkelig mett av et burgermåltid, så stikker jeg innom nærmeste Statoil-stasjon og tar den største cheeseburgeren der...

Lenke til kommentar
Burger King!

Dessverre har den lokale BK gått konkurs, så jeg må nok ta til takke med McDonalds for tida... :cry:

 

Det samme har skjedd på Sandnes. Jeg pleide alltid å stikke innom BKen på Gågadå og ta en burgermeny med ekstra bacon. Nå må jeg ta turen til Maccern på Vågen 33 og nøye meg med de etter min mening dårligere burgerne der...

 

Men vil jeg bli skikkelig mett av et burgermåltid, så stikker jeg innom nærmeste Statoil-stasjon og tar den største cheeseburgeren der...

Syns du det, syns det var dårlige burgere der eg. Da stikker eg heller innom en china returant og betaler 49 før noe gått å sette tennene min i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...