FpsStu Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Greit... kanskje BK er bedre... Men dere MÅ teste McDonalds på linderud senteret!!! hel utrolig overlegent fantastisk superb schpa digg!!! Lenke til kommentar
bertie Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 spiser på em se donald ja... bertie Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Liker burger king best av de to men liker småe kro burgere best. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Liker burger king best av de to men liker småe kro burgere best. kro burgere er best ja... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Noen som har smakt Texburger sine burgere? De skal visst være helt ekstremt gode. :-? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Burger King! Enough said! Lenke til kommentar
Spaghetti Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Mc Donalds. prisen bryr jeg meg ikke om Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 hvis mac donalds hadde hatt onion rings. så hadde jeg spist der 4 ganger om dagen! Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 alle vet at burger king slår mcdonalds med hundre tusen prosent!! MC donalds vet du aldri hva slags kjøtt man får. Hvis katta di er vekk så sjekk munnen din for hår!! Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Onion rings er deilig!! Smakte det forrige gang jeg var i usa!! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 alle vet at burger king slår mcdonalds med hundre tusen prosent!! MC donalds vet du aldri hva slags kjøtt man får. Hvis katta di er vekk så sjekk munnen din for hår!! wow.. det er mange prosent det.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hvem bryr seg om burgere i usa da? Ikke jeg i hvertfall! Lenke til kommentar
skyline Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Burger king er uten tvil best!!!! Men Bergbys smaker også veldig godt! (finnes i Grendland området, forresten ett slum område!!!) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Av dem to, McDonalds. Når det virkelig teller, Yx`en. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Selv skyr jeg unna både McApitalistjævel og Burgeois King. Hvis jeg absolutt må ha noe å trykke i trynet på byen svinger jeg helst forbi Tre Kronor nede i enden av Kong Oscars gate. Eller hvis jeg er skikkelig desperat og/eller suisidal og vil se døden i hvitøyet stikker jeg innom Ali Baba eller Sultan e.l. for en porsjon "Munnskåldende kjøttavfall bare macho idiot-utlendinger spiser", eller "Kebab" som det heter på originalspråket. :wink: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hvis jeg må velge... BK! Ellers har jeg litt av den samme holdingen som Olethros, men er kanskje ikke fullt så politisk korrekt. Savner KFC... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Til dere fra bergen husker dere burgeren på "Best corner" som er nedlagt og nå er det 7-11 der??? Det er den beste burgeren eg har smakt ever her i norge. Synd de ikke er der lengre. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ingen av de nevnte plassene lager gode burgere. Lag en hjemme gutter de er det smak i og svære som fann om du vil. Og mye billigere. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Sant det at de beste burgere er hjemmelaget. Da eg vare i miami hadde de noen extrem gode burgere ved små kroer. Det var nesten ren kjøtt og ikke noe økonomi burgere fra mc eller king. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Noen som har smakt Texburger sine burgere?De skal visst være helt ekstremt gode. :-? De ER gode. Beste burgern i området McD og BK holder jeg meg langt unna. Plastikk maten der kan du fôre dyra med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå