OeO Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Spiser du på burger king eller mc donalds? Smak eller pris, hva er viktigst? Jeg selv liker BK, de er jo overlegne på smak! :siklesmiley: Gjelder burgerne da! ikke andre ting de måtte selge, som is og brus og pai! Just the burgers! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Vi har ikke Burgerking i kr.sand, men vi har Luga. De har seriøst de beste burgerane jeg har smakt. Mc donalds kommer ikke på tale. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Burger King! Dessverre har den lokale BK gått konkurs, så jeg må nok ta til takke med McDonalds for tida... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 McDonald's. Pågrunn av den gode runde smaken. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 . <- Slikt finnes ikke i det området Lenke til kommentar
Blod Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 . Slikt finnes ikke i det området ikke her helle... Lenke til kommentar
letmein Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Sortland.. hvor i svarte er det.. ? :-? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Sortland.. hvor i svarte er det.. ? :-? borte på vestlandet elns... :-? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 burger king, såklart. grillet snadderkjøtt med artige sauser og mye løk på kontra grå, vassne greier med en sylteagurk (urk) og (kanskje, hvis du er heldig) en liten løkbit på. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Burger king HAR bedre burgere en Maccern. Men vi er oftere borte på Torgallmenningen i bergen. Gidder ikke og dra bort til Bystasjonen. Derfor går vi mest på maccern. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 hrm, det er en burger king tvers (vel, på skrått over gaten mot gågaten) over gaten ved 7-11 på torgalmenningen, da. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Spiser ikke fastfood når jeg er i Tønsberg (dvs. hjemme), her har vi ikke burger king/pizza hut/noe annet som er verdt å tygge i seg (mcdonalds mat er ikke verdt å spise, for høy junk-faktor). Skal jeg velge mellom burger king/mcdonalds, blir det uten tvil BK. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Sortland.. hvor i svarte er det.. ? :-? borte på vestlandet elns... :-? Uvitende idoter! Sortland ligger helt nord i Nordland. I Vesterålen for å være mere presis. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Uvitende idoter! Sortland ligger helt nord i Nordland. I Vesterålen for å være mere presis. Jeg bodde på et sted som het Myrhe. Det er vel ikke så langt i fra? Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Bugerking SÅKLART!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 hrm, det er en burger king tvers (vel, på skrått over gaten mot gågaten) over gaten ved 7-11 på torgalmenningen, da. Hmm. Hukomelsen skraltet litt mens jeg skrev det... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Burger King, utvilsomt, men her i Larvik er det bare mcdonald's... (fortjener ikke stor bokstav) Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hvorfor ikke likesågodt lage en Poll? Men jeg tror at burger King vinner. De har Grillet..Bedre..BEST! yeah Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 foretrekker maccern jeg.. de 10kroners burgerne er GENIALE! lett og grei for med lite ekstrastuff. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg bodde på et sted som het Myrhe. Det er vel ikke så langt i fra? Hvis det er MYRE så er det ikke langt unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå