Gå til innhold

Første Forza 2 review - Italiensk xbox magasin


trydis

Anbefalte innlegg

Hvor ble det av 3d gresset til Avanore forresten?  :D

8508403[/snapback]

Om du ikkje har noko betre å bidra med er det vel ikkje vits i å kommentera? Det der blir like dumt som om me skulle spørt deg, "kor blir det av dei millionane av Dolby Digital kanalane til Avean?"

 

 

Hvorfor blir han egentlig bannet hele tiden? Det eneste han gjør er jo å komme med 360 nyheter i hytt og pine, er ikke det lov? Synes det nesten er for strengt her til tider...

Men å banne noen bare fordi de snakker negativt om den ene konsollen og positivt om den andre... Det blir for dumt. Han er jo en genial nyhetskilde.

 

Oi shitz0r, dette gikk off-topic - nå blir jeg vel bannet ...

8516360[/snapback]

Enig, enig. Avanore var kjempegod å ha her inne, han var genial til å bla fram nyheiter.

8519749[/snapback]

 

Avanore's "synd" var vel at han postet nyheter som satt Xbox 360 i et bra lys, og ofte i et bedre lys sammenlignet med PS3 - hvilket fikk deler av forumet til å gå bananas. Og da ofret moderatorene heller "postmannen" som brakte nyhetene for å beholde husefreden her. Han er jævla flink til å dra fram nyheter, så kjedelig for de som er interessert i 360 nyheter her på forumet. Han er utrolig entusiastisk i forhold til spill generelt, ikke bare 360 for de som tror det.

 

Vel vel. Når det er sagt - og forhåpentligvis ikke sensurert, så må jeg si litt om Forza2 slik det ser ut nå.

 

Personlig synes jeg grafikken ser vanvittig bra ut. Ser enkelte her ikke er så imponert. Men hvis vi går over til PC verdenen et sekund - der er man forsåvidt vant til at de mest autentiske flysimulatorene f.eks ikke nødvendigvis er de som ser best ut med flashy grafikk - men alikevel er de som er morsomst å fly. Dette fordi PC'ene må bruke sine krefter for faktisk å gjøre de tingene som kreves for at de skal virke autentiske, og da blir det mindre maskinkraft igjen til grafikk. Dette godtas som regel. Så hvorfor tror noen at konsoller, bare fordi de kalles next gen nå, ikke er bundet av samme gitte lover? Altså - når du flesker på en ting så må det gå på bekostning av noe annet.

 

Hvis Forza2 gir en god kjørefølelse, og har en fysikkmotor som oppdateres 360 ganger i sekundet, gir 60 fps i 720p, har ørti biler simulert, har god onlinestøtte.. ingen som lukter at kanskje det ikke vil se ut som "Gears of War 2 on the road?" At noe av 360 kreftene må brukes for å lage de greiene der... Det er da ingen bombe. For all del - jeg har fått bakovesveis av de videoene som er ute så jeg synes det ser ut som det beste bilspillet ever.

 

Ellers kommer vi (Avanore + flere) holde litt til over på http://Forzanorway.com for å holde kontakt og avtale løp, poste resultatlister, ha konkurranser osv.. slik vi gjorde det med Test Drive Unlimited klubben vår i fjor. Jeg har akkurat satt opp siden så det er litt sparsomt med innhold ennå. Men Forza har nok lenger levetid og mere online community muligheter enn TDU så detta kan bli morsomt og mere givende enn TDU klubben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Avanore burde ha begynt med ";)" på slutten av alle postene, slik som Fhj.

Da kan man si hva man vil ;)

8521311[/snapback]

 

hehe, det er noe i det. Jeg ser ikke skaden i å la Avanore komme tilbake nå som den nye forumstrukturen er på plass. Jeg synes han har vært en viktig bidragsyter for å holde liv i forumet og finne fram interessante nyheter.

 

Jeg har ikke vært så veldig interessert i Forza 2, men nå begynner jeg å få skikkelig lyst til å teste dette. Forstår ikke helt denne klagingen på grafikken. I bevegelse ser det jo helt rått ut, og hvis kjørefølelsen er så bra som ryktene vil ha det til.....ja da er jeg solgt...

Lenke til kommentar

Det var vel heller de negative nyhetene Avanore drog fram om PS3 enn de positive nyhetene om Xbox360 som var den siste spikeren i kista hans ... jeg har dog sett en del andre her inne være like gode til å spre propagandaen sin, så det er vel flere utkastelser som burde funnet sted.

 

Xbox360 nyheter har det hvertfall blitt mindre av ...

 

OT: Forza II ser skikkelig bra ut :)

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Hvordan skal det være et realistisk bilspill og fungere med ratt hvis man ikke kan sitte inne i bilen?

8521151[/snapback]

 

Man har bare ikkje fullt interiør(noe som er beklagelig, men tilgivelig ettersom det er eit vesentlig antal biler). Men ma kan jo sitte "inni" bilden på gamle måten da :p

 

Tdiligere spill har jo fungert slik ;)

Lenke til kommentar
Det var vel heller de negative nyhetene Avanore drog fram om PS3 enn de positive nyhetene om Xbox360 som har vært den siste spikeren i kista hans ...

 

Men, hey, jeg har sett en betydelig nedgang i Xbox360 nyheter etter at han forsvant.

Kan ikke huske og ha sett Avanore dra fram saker med spesiell vekt på negativt om PS3?

Han tok fram saker som var bra for X360, selvfølgelig, ettersom det er det X360 eiere vil ha.

 

At PS3 eierne ikke tålte at noen spill så bedre ut på PS3 er da ikke Avanore sin skyld.

Lenke til kommentar
Ellers kommer vi (Avanore + flere) holde litt til over på http://Forzanorway.com for å holde kontakt og avtale løp, poste resultatlister, ha konkurranser osv.. slik vi gjorde det med Test Drive Unlimited klubben vår i fjor. Jeg har akkurat satt opp siden så det er litt sparsomt med innhold ennå. Men Forza har nok lenger levetid og mere online community muligheter enn TDU så detta kan bli morsomt og mere givende enn TDU klubben.

8521207[/snapback]

Peedee! Herleg! Satt akkurat ein dag her å mimra over kveldane me cruisa Hawaii i saman. Det var så utruleg morosamt! Kjempebra opplegg med forza norway! Dette er noko eg vil væra med på! Registrerar meg no!

 

 

Avanore burde ha begynt med ";)" på slutten av alle postene, slik som Fhj.

Da kan man si hva man vil ;)

8521311[/snapback]

Amen. Er så utruleg lett å bagatellisere det i etterkant då.

 

Eg er glad foruma er delt opp no.

Lenke til kommentar

Ja, det var morsomme kvelder, men også frustrerende da online biten bugget såpass. Vanskelig å finne hverandre når man kjørte, og klubbmesterskapene vanskelige å gjennomføre.

 

Men regner med at Forza2 blir bedre og ikke minst lever lengre. Får håpe flere av de gamel sjåførene fra TDU klubben vår dukker opp. Flere av de var jo i verdensklasse i TDU - noe som viste seg som bestetider på flere av banene der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...